Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '22

 
Kategori
İnançlar
 

Ho'oponopono Nedir

Bir süredir ho'oponopono ile ilgili okumalar yapıp videolar izliyorum. Konuyla ilgili olanlar bilir yaşanılan olaylardan arınma yöntemidir. Özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ediyorum, seni seviyorum cümleleri ile dönüşüm sağlanabilir. Her şey bu kadar basit mi gerçekten?

Hepimiz biliyoruz ki her şey enerjiden ibaret, kelimelerin, hislerin, düşüncelerin yaydığı enerji frekansları ile aynı frekansta olan insanları, olayları, durumları çekiyoruz ve bunları yaşıyoruz. Yani yaşadığımız her şeyin sorumlusu bizzat kendimiz oluyoruz. Bunu fark ettikten sonra, kabul etmemiz gerekiyor. Evet, iyi ya da kötü bu durumu ben yarattım. Sürekli konuşarak, kaygı ve korku hissedip o duyguyu en güçlü şekilde yayarak... Bazen çocukluğumuzdan gelen hatıralar, bazen genlerimize kodlanmış hatıralar, bunların hepsi bilinçaltında. Ho'oponopono tam da burada devreye giriyor. Negatif kodların, hatıraların ne olduğunu bilmene gerek yok, yapman gereken tek şey "Bu duruma sebep olan içimde her ne olup bitiyorsa, özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ederim, seni seviyorum" diyerek arınmak. Daha detaylı bilgiler Zero Limit isimli kitapta mevcut fakat olayın özü bu. 'Sorunlar, tekrar eden hatıralardır' diyor Dr. Hew Len. Tabii öğretinin tamamı yetkili kişilerce danışmanlık alan insanlara verilmektedir. Fakat emin olduğumuz şey enerjinin gerçekliği, kelimelerin gücü, ve algının duygu yarattığı ise bu kadarı bile birçok şeyi değiştirmeye yetecektir. Sonuç olarak insanın kendisi ne ise dünyası da odur. içinde ne olup bitiyorsa dışına sirayet eden odur. Öyleyle içimizi temizleyip negatiflikten arınalım. Özür dilerim, lütfen beni affet, teşekkür ediyorum, seni seviyorum.

 
Toplam blog
: 16
: 134
Kayıt tarihi
: 26.03.18
 
 

"yazmasam deli olacaktım..." ..