Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Spor
 

Holosko'nun horoskopu ne diyor?

Holosko'nun horoskopu ne diyor?
 

http://www.ntvspor.net/Images/21143.jpg


2007 yılı ne yazık ki bitiyor, 100. yılımız bitiyor diye üzülüyorum. Sevmiştik biz bu yılı, hiçbir yılı sevmediğimiz kadar. Güle güle 2007, hoşgeldin 101. yıl, biliyorum ve eminim ki, sen daha güzel yıl olacaksın!

Turkcell Super Lig'e ara verildi, ben de sevdiğim futbol yazılarıma, gazeteler, televizyon kanalları, yarısı doğru, yarısı uydurma olan transfer haberleri ile dolup taşıyor. Baktım bizim takım, parası yokmuş gibi transfer yapmıyor. Zico," transfer ihtiyacımız yok, ben takımdan memnunum," diyor. Ben de memnunum şimdi Allah var, çocuklardan da... Beşiktaşlı bazı arkadaşlar çok dert ediyor. Kendi dertlerini unutup, bizim olmayan dertlerimizi dert etmeye başladılar.

Arthur Zico Brezilya'da, bir kampanyaya yardım yapmak amacıyla ünlüler karmasında oynadı, iki de gol atmış. (Maşaallah bizim direktör hala yıldız gibi parlıyor, aman nazar değmesin.) Bu arada Ronaldo, Adriano ve Wagner Love ile görüşmeleri olmuş, belki bir bomba daha patlatırız. Bu yılın en bomba transferi hiç kuşkusuz Roberto Carlos'tu. Hem Fenerbahçe hem de Türk futbolu için çok yararlı olduğu kesin. Örneğin, Gökhan Gönül'e örnek olduğunu apaçık görüyoruz. Takıma neş'e ve dinamizm getirdi, reklam gelirleri de cabası.

Tam yıl biterken, belki o transferi gölgede bırakmak için (bu bir varsayım, asla kıyaslanamaz!) Beşiktaş bir yıldır peşinden koştuğu, hatta "Başkan bize Holosko'yu al!" sloganıyla ekranlarda reklam edilerek bu yıl yıldızlaşan Vestel Manisasporlu Filip Holosko'yu transfer etti, hem de uçuk bir transfer. 5 Milyon Avro ve Koray ile Burak karşılığında. Toplam 14,5 Milyon Avro ediyormuş. Ne para varmış be...bi de yok diyorlar.

Alemin derdi beni mi gerdi, ama benim naçizane fikrime göre, Burak neyse de Koray'a yazık etmişler. Koray iyi bir futbolcu ve karakteri düzgün bir kişiydi, sakatlıklardan kurtulamadı biri türlü. Burak da hırslıydı ama parlamadan sönen bir yıldız olarak hafızalarda kalacak.

Peki Holosko ne yapacak? Falına bakacağız ya, horoskopuna! Holosko, oynadığı birkaç maç dışında, oyunuyla değil futbol dışı hareketleriyle kaldı benim hafızamda. Malatyaspor kalecisi Fevzi'ye kontrolsuz tekmesi ve onun aylarca süren sakatlığına neden olmuştu, doğru düzgün ceza bile almadı. Malatyaspor 2. lige düştü. Sonra vicdan azabı mıdır nedir, Fevzi'yi transfer ettiler. Hocasına karşı davranışları, aldığı kartlarla sürekli cezalı olması gibi. Son Beşiktaş maçında sahada var mıydı acaba? Yoksa ben mi görmedim. Ama çıkarken gördüm, Giray Bulak Hoca'ya el sallıyordu, bye bye...Manisa, der gibi... Bir ara kulübeyi de tekmeledi, yoksa başkası mıydı?

Türkiye'de bulunduğu sürede toplam attığı gol, 22 taneymiş, yani o kadar da golcü değilmiş. Kezman gibi olur bence. Zaten kanımca Beşiktaş'ı Avrupa yolunda basamak olarak görüyor ve her fırsatta dile getiriyor açık açık.

Beşiktaş'ın taraftar atmosferi etkilemiş Holosko'yu, iyi güzel de iki maç iyi oynamazsan o tribünler neler yapar, Holoskocuğum, 10 dakika sonra " Kartal gol, gool, goool!" diye başlarlar, Fener tribünü gibi hoş görmezler. Unutma! Bu transferi de hoş görmemişler, öyle okudum. ÇARŞI, Holosko'ya KARŞIymış!

Kalan 17 maçta neler yapacak Holosko? Hiçbir şey yapamayacak, neden derseniz Beşiktaşlı oyuncular arasında dışarıdan bile belli olan, bir kaynaşamamazlık var, herkes kendi topunu oynuyor. Delgado ve Bobo kabul edecekler mi? Nobre yine, bencil bir oyuncu, yerini almasını onaylayacak mı? Pas ya da asist yapacaklar mı? Göreceğiz, bakalım!

Benden demesi, bizi ilgilendirmez. Biz kendi futbolcumuza bakalım. Mehmet Aurelio'muza göz dikti Valencia. Gider mi gitmez mi, giderse kötü eder. Appiah gidecek gibi. O gitsin, zaten miadını doldurdu.

CAVCAV Başkan "Aziz Yıldırım başkan olsun," demiş. Başına tuğla mı düştü ne? Vardır altında bir Çapanoğlu... Yoksa bitini vermez o bize ya da gün olur devran döner, herkes ektiğini biçer mi? Kutsal İttifak paramparça, Müslüm Baba'nın şarkısı gibi. 1 Ocaktan itibaren Müslüm Baba yasakmış, niye ki? Haberin başlığını gördüm, içeriğini okumadım.

Yılın son futbol yazısını BEŞİKTAŞ için yazacağımı söyleseler inanmazdım, çünkü başka takımların ne oyunu ne oyuncusu beni ilgilendiriyordu. Ama kısmette bu da varmış. İstek gelirse yazarım, ücret talep etmem.

Kırkyama gibi oldu bugünki yazım. Yılın son yazısıdır belki, yarın ya yazarım, ya yazamam.

Hepinize yine yeniden mutlu yıllar! Gelen yılınız giden yılınızdan güzel geçsin!

NOT: Elimden geldiğince arkadaşlara yeni yıl kutlama kartıyla mesajlar yazdım. Ulaşamadıklarım için buradan linkleri veriyorum. Kartınızı zevkinize göre kendiniz seçin...

http://www.siirparki.com/yeniyil6.html

http://www.siirparki.com/yeniyil9.html

http://www.siirparki.com/yeniyil11.html

http://www.siirparki.com/yeniyil14.html

http://www.siirparki.com/yeniyil10.html

http://www.siirparki.com/yeniyil8.html

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..