Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hoşçakal 2007

Hoşçakal 2007
 

Koca bir yıl geçti kimi mutluluk yaşandı, kimi hüzün ve acı geçti bitti işte. Herkesin kötü bir yılı vardır muhakkak benim de unutamayacağım beynimin derinliklerinden çıkmayacak bir yıldı. Git artık ve bir daha bana uğrama.2007 çok şey öğretti bana. Birçok şeyi yanlış, eksik, hatalı yaparak en çetin kışları yaşarken bile bana baharların küsmediğini öğretti. Bu nedenle de her üzüntünün arkasından sevincin geldiğini bilerek beklemenin, sabretmenin kıymetini öğrendim. Gün geldi kendi kabuğuma çekildim. Çevremden uzaklaşıp kendime ayna tutmaya çalıştım Bu serüveni yaşarken yalnız kaldım. Böylece yalnızlığın değerlerini ve çeşitlerini öğrendim. Sevilmenin değil ama sevebilmenin gücünün ne büyük olduğunu öğrendim. Güvenli limanlardan çıkmak, zincirlerime elveda demekle mümkün olabildi. Vazgeçebilmenin zor ama bir o kadar da şart olduğunu öğrendim. Öyle bir sevda yaşadım ki yoruldum ve kendimden yardım istedim. Kalbimdeki fırtınayı yaşadığım acıları, ihaneti koca bir aşkın yıkıntılarını sadece kendi kendime çözüme ulaştırabileceğimi öğrendim. Ne çok şey öğrenmişim senden…


Hepimizin yeni yıl hayalleri dönüp durur beynimizin içinde. Ne çok şey ister ve bekleriz gelecek olan seneden. İlk önce sağlık ardından başarı sonra mutluluk yeni bir yıl isteriz hepimiz gıcır gıcır. Bu yıl benim için sürprizlerle dolu olsun istiyorum, olmasını istediğim tüm iyi şeylerin olmasını istiyorum. Ama bunu isterken her arkamda bıraktığım seneden daha iyiye giden bir yıl olsun istiyorum. Zorlukların ve sıkıntıların beni büyüttüğü sahip olduklarımın kıymetini ve şükrünü bilmek her gün yeni bir güne başladığımda sevdiklerimin yanımda olduğunu bilmek ailemin kıymetini ve onlara sahip olarak ne kadar şanslı olduğumu sevginin ne demek olduğunu bilmek. Uyandığımda yatağımdan sağlıklı bir şekilde yürüyerek kalkabilmek pencereden baktığımda o güzel güneşin doğuşunu görüp, kuşların sesini duymak, aynaya baktığımda kendimle yüzleşebilmek kendimi tanımak, ihtiyacı olan komşuma yardım edebilmek, kimseye muhtaç olmadan yaşayabilmek, günlerin getirdiğini; güzelliklere çevirerek
yaşayabilmek hayat oyunu içersinde piyon değil onu yönlendiren olmak.

Algıladığımız zaman diliminin içersinde ölümün aslında bize verilen en büyük imtihan olduğunu bilmek ve bu imtihandan en yüksek not ile geçebilmek ve yaşamımı bunun farkındalığı ile sürdürebilmek ve bunu öğretebilmek istiyorum.

 
Toplam blog
: 53
: 2313
Kayıt tarihi
: 30.01.07
 
 

Hayat herşeye rağmen o kadar güzel ve sevgi doludur ki. Benim için hayat kimi sevdiğim ve kimi in..