Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Hoşçakal bebeğim

Benden bu kadar ,
Demek istemezdim
Sakın bana kızma
Bana korkak deme
Buna dayanamam
Yapılanları düşün,
Ödenen bedelleri,
Çekilen acıları
Düşün, ama düşünür Gibi yapma.
Gelecek senin .
Sen bu acıyı yaşama Bebeğim.
İnan bana
Bırakıp gitmek
Terk edilmekten
Çok daha zor, Küçüğüm.
Eğer benim gibi Gitmek zorundaysan
Sevdiklerini rağmen ,
Sen bebeğime ,
Sen bir taneme rağmen Gitmek zorunda olmak
Acıların en büyüğü.
Bu acıyı sen ve senin Bebeğinin yaşamıyacağını Düşünmek beni rahatlatıyor Sana hoşça kal demiyorum
Seni kalbimin derinliklerine Götürüyorum.
Eğer bana Gereksinme duyarsan
İşte yeter ben hep Seninle olacağım
Bir tanem Nezir..

 
Toplam blog
: 14
: 438
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

1958 Sivas Divriği doğumluyum. 48 senedir İstanbul' da yaşamaktayım. A.Ü. iktisat fakultesi mezunuyu..