Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '17

 
Kategori
Yılbaşı
 

Hoşgel

HOŞGEL

Sefalar getir…

İnsanlığa unutmuş olduğu merhameti, güzel ahlakı,

Dünyaya barışı

Çocuklara iyi bir gelecek getir

Hoş geldin demiyorum, Hoş gel diyorum !

2017’nin ilk günü gibi olmasın tamam mı?

İlk günden 65 kişi terör saldırıyla ölmesin…

İnsanlar gülsün, eğlensin, ibadet etsin….

Güzel çocuklar dünyaya gelsin ve büyüsün…

Savaş oyunları ile büyümesin…

Savaşmasın… !

Lütfen !

Eskisi gibi sokağa çıkalım… sek sek, saklambaç, köşe kapmaca oynayalım..

Mahallemize yeni tanışan insanlara hoş geldin diyelim…

Tanıyalım,

 Kültürümüzü anlatalım.

Çok bir şey istemiyorum ki şu 90’lardaki komşuluğu istiyorum.

Hey.. 2018 sana sesleniyorum…

İyi dinle,

Bize eski dostluğumuzu, güzel ahlakımızı, birlik ve beraberliğimizi geri ver!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 10
: 142
Kayıt tarihi
: 31.12.17
 
 

yazmayı seviyorum ..