Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '11

 
Kategori
Psikoloji
 

Hoşgeldin canım

Hoşgeldin canım
 

‘’Güne başlarken olumlu düşünceleri alışkanlık haline getir’’ diye başladı söze, halime baktı gördü ki bu ara hep olumsuzluk üretmekle meşgulüm sanırım bu konuşmayı yapmak gereği duydu, hem de acilen. Uzun zamandır uğramıyordu yanıma. Ben de gelişine sevindim ve onu misafir etmenin huzuru ve mutluluğu içinde kuzu kuzu dinlemeye başladım onu. Ne zaman başım sıkışsa gelir, yüreğim daralsa hemen seslenir, şükürlerim eksikse uyarır ona çok şey borçluyum.

Sonra devam etti.

‘’Sakın alışkanlık haline gelmesin olumsuzluk, yoksa baş edemesin hayatın cehenneme döner biliyorsun, çok deneyimlerin var bu konuda.

Duygularımızı kendimiz yönlendiriyoruz Şennur.

Bizim kendimizi iyi ya da kötü hissetmemizin nedeni olaylar hakkında ki düşüncemizdir.

Kötü şeyler düşünüyorsak umutsuz oluyoruz.

Yani canım ruhsal durumumuzu etkileyen olaylar değil, bir olay hakkındaki düşündüklerimizdir.

Pek çok ünlü düşünür, filozof, ruhbilimcisi kişinin düşünceleri neyse kendisi de odur demiştir bilirsin.

Olumsuz düşünceler, olumsuz olaylara yataklık yapar.

Olumsuzluk insanın sağlığını bozar.

Pek çok hastalıklar olumsuz düşüncelere bağlı değil mi?

Olumsuz düşünceler gerilim, kuşku, öfke getirir.

Olumsuz düşünürsen çirkinleşirsin.

Tüm dünyanın berbat bir yer olduğunu düşünme.

Her şeyin kötü gittiğine inanırsan asla mutlu olamazsın.

Bir süre sonra dostların da terk eder seni.

İşler daha da kötüye gitmeden haydi olumlu düşünmeye başla Şennur

Hayat güzel.

Yaşamak çok güzel.

Böyle anlamsız düşüncelerle hayatı ziyan etme

OLUMLU DÜŞÜN’’

Ah sen olmasan ne yaparım ben?

Gerçekten çok şey borçluyum sana içimdeki dostum dedim ve kucaklayıp yolcu ettim onu ama yine uğrar biliyorum. Sevinçlerimde, kederlerimde, heyecanımda hep yanımda olur biliyorum en sadık dostum, biricik arkadaşım benim.

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..