Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

20 Ocak '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hrant Dink'e Tegmen rutbesi!...

Hrant Dink'e Tegmen rutbesi!...
 

Sevgili Sevgi Agaci asker cocugu. Hrant Dink icin bir dilekte bulunmus:

"Seni askerde çavuş yapmamışlar. Keşke! Ben Birinci Ordu'da bir komutan olsaydım. Seni çağırsaydım. Eline bir kağıt verseydim. Kağıtta Terhis edildiğin birliğin bilgileri yer alsaydı. Ve Asteğmen rütbesiyle terhis edildiğin yazsaydı. Kameralar çalışsa, flaşlar patlasaydı. Keşke!''

Gec kalmadik be Sevgi Agaci!

Genelkurmay Baskani yarin bir aciklama yapar:

"Hrant Dink gonullerimizin Tegmeni kalacaktir. Tegmenlige beratini Sayin Cumhurbaskani'na sunduk. Onaylanir onaylanmaz; Kara Harp Okulu'nda yapilacak bir torenle, kilic ve beratini Turk Milleti adina esine sunacagiz..."

Gec kalmadik be Sevgi Agaci!

Gec kalmadik...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..