Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hrant Dink kim?

Hrant Dink kim?
 

Türkiye’nin son günlerdeki gündemi belli!

Eli kalem tutan herkes, konu ile ilgili bir şeyler yazdı çizdi.

Kimi, İstanbul’da gösterilere katıldı...

Kimi, “ Hrant Dink” oldu.!

Kitabın ta orta yerinden bir şey yazayım mı?

Ben Hrant Dink ismini, hayatımda ilk kez öldürüldüğü gün duydum!

Ne kadar cahilim değil mi?

Gündemden, olup bitenden hiç haberim yok değil mi?

“Agos” gazetesini de hiç duymadım!

Birde benim gibi adama köşe yazdırıyorlar... Olacak iş değil!

Sen daha Agos gazatesini bilme, Hrant Dink’in adını öldürüldüğü gün duy...Ondan sonra çık ortaya, ben köşe yazıları yazıyorum de..Ba ba ba ba ba.

Terbiyesize bak!

Peki, dürüst olun.

Kaçınız bu ismi ve gazetesini biliyordu?

Bilenler el kaldırsın, bilmeyenler.

Şimdi sorabilirsiniz, sen hiç gazete okumaz mısın, dergi almaz mısın?

Hadi bunları da geçtik, be adam sen hiç televizyonda izlemez misin?

Günde en az üç yaygın gazete( köşe yazıları dâhil) okuyorum

Haftalık 2 dergi alıyorum.

Her akşam televizyon da ana haber bültenlerini izliyorum.

Kısaca gündemi elimden geldiği kadar takip etmeye çalışıyorum.

Ama!

Hrant Dink’i bilmiyorum...

Ne biliyorum ben?

Haaa!

Ben Hülya Avşar’ı biliyorum, Gülben Ergen’in ne zaman doğum yaptığını, çocuğunun adını, hastaneye ziyarete kimlerin geldiğini... Ahu Tuğba ve senaryo gereği onun kalbini çalıp, evlenmeye çalışan başta Meriç olmak üzere diğer adamların hepsini...

Ben Semra hanımı ve kaybettiği oğlu Ata’yı...

Ben var ya ben Caner’le Tülün’i, Mehmet Ali Erbil’in adamın donunu nasıl aşağıya çektiğini ve tatilikasının nasıl gözüktüğünü...

Hangi sanatçının nerde sahneye çıktığını...

Hangi sanatçının neresinden frikik verdiğini...

Playboyları ve onlarla düşüp kalkanları, hafta sonları hangi mekanların kalabalık olduğunu.Yaz aylarında sosyetenin nerde tatil yaptığını, kimlerin üstsüz güneşlendiğini, kimlerin tanga giydiğini, kimlerin içine don giymediğini..

Ezbere biliyorum...

Ben ne çok şey biliyorum...

Kimse kusura bakmasın;

Hrant Dinki bilmiyorum!

Fotoğraf:agos.com.tr

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..