Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

25 Eylül '12

 
Kategori
Deneme
 

Hüzün mevsimi...

Hüzün mevsimi...
 

Seviyorum sonbaharı,

Dökülen yaprakları, mis kokulu yağan yağmuru, hüzün kokusunu seviyorum...

Her bakışta hatırlanan vedaları..

Hüzün zamanını..

Sararan yapları, daldan bir bir vedalarını ve yağmura karışıp yok olmalarını

Seviyorum hüzün karasını...

Yağmurun altında sırılsıklam olmayı, ağlamayı gülmeyi nedensizce

Seviyorum hüzün karasını...

Hüzün kokusunu, hatıraları, geçmişin ayak izlerini

Seviyorum hüzün karasını...

Bir yaz mevsimini daha geride bırakırken geldik sonbahara. Hüzün kokan mevsime... Seviyorum sonbaharı yanlızlığı hüznü anlatıyor sanki düşerken bir bir yapraklar. Seviyorum gök gürültüsünü yağmurun cama vuruşunu.

Geçmişten bugüne sonbaharın en sevdiğim diğer bir yanıda kurumuş yaprakların üzerinde geçmişin izlerini bırakıp yürümek yaprak sesleri arasında ve peşinden yağan yağmurda delice ıslanmak.

İşte bu yüzden;

Seviyorum hüzün karasını...

Seviyorum sonbaharı hüzün kokan mevsimi.           

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..