Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

İbrahim Tatlıses..

İbrahim Tatlıses..
 

Mağara'dan villaya.. uçağa.. yıldızlı otellere.. konutlara.. turizme... tekstile.. ayrana.. evet, evet ayrana.. yurt dışında ayran imalatı..

Renkli, cinemaskop ve olaylı çok eşlilik.. Sıfır eğitimli..

Tenor, süper yüksek oktavlı, mükemmel ses ve yorum..

İkibin'e yakın şirket çalışanı olan, bir İbrahim Tatlıses..

Ses ve yorumunu çok beğenirim.. Bir de, vergi rekortmenliği durumuna Devlet'e olan katkılarından dolayı seviniyorum ama ödemiş olduğu vergileri tekrar ihalelerle geri dönüşümlümüdür bilemiyorum.. Ama en azından ödemiş olduğu vergilerin küçük bir kesiti de olmuş olsa, kimsesiz, yetim ve yaşlılara ödenek olarak yansıması sevindirici..

İbrahim Tatlıses'i, bir Kastelli örneği gibimidır yoksa.? Yo, yo.. Tatlıses, her sanatcıda olduğu gibi duygu ve sezilerini güzel kullanmasını bilen bir sanatcıdır, kolay, kolay Kastelli durumuna düşeceğini sanmıyorum..

Gerçek ve objektif olan birşey var.. İbrahim Tatlıses başarılı bir insan..

İbrahim Tatlıses, Akademik diplomalı olmuş olsaydı, günümüz Holdingler sıralamalarında ilk üçüncü sıralarda olabileceğini tahmin ediyorum..

Magazin atmosferinde hep kendini önde tutmasını bilmiş, zaman, zaman "en büyük benim" şeklinde çıkışları de olmuştur..

Hiç bir sanatcının, amiyane tabiriyle, altında kalmamıştır.. Hep zirvede, hep zirvede olmuştur..

Buraya kadar herşey güzel..

Şu anda izlemekte olduğum canlı programında, konuk ettiği Ferhat Güzel'in söylemekte olduğu Tatlıses'in hit parçalarından birini söylemekteyken, parçanın ortasında müdahele ederek, Güzel'i kesiyor ve reklamlar'a giriyor..

BÜyüklük bu mu Sevgili Tatlıses.?

Başarılarını ve müzik yorumlarını çok beğendiğimi tekrar yazmak istiyorum..
Ama.. Gözlerinin derinliklerine baktığımda, güven vermiyor bana..

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..