Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '18

 
Kategori
Deneme
 

İç Huzur Arıyordum Buldum

İç Huzur Arıyordum Buldum
 

İç huzur kaynağı Ali bey:)


Huzur arıyorum
Huzur arıyorum
Huzur arıyorum

Oturdum
Bir çam ağacı gölgesine
Başladım seslice
Huzur arıyorum
Huzur arıyorum
Huzur arıyorum
Sesli seslenişlerime

Huzur arıyorum kendim için
Huzur arıyorum ailem için
Huzur arıyorum yakınlarım için
Huzur arıyorum yakın çevrem için
Huzur arıyorum uzak çevrem için
Huzur arıyorum ülkem için
Huzur arıyorum insanlık için demeye

Tanrım
Tanrım
Tanrım
Huzur nasip et bizlere
İç huzur ve genel huzur

Ne olur Tanrım kabul et dileğimi
Huzurlu kıl beni
Huzurlu kıl ailemi
Huzurlu kıl yakınlarımı
Huzurlu kıl ülkem insanlarını
Huzurlu kıl şu tüm insanlığı derken

Birden
Bir ses geldi kulağıma
Kaldırdım baktım başımı
Çam ağacıydı konuşan

Dedi ki
Huzur arayan sen
Huzur arıyorsan eğer
Beni gözle öncelikle
Bak
Gölge oluşturuyorum yapraklarımla
Yorgunlar bitkinler güneşten bizar düşenler
Gelip oturuyorlar gölgemde diye

Meyve veriyorum
Dallarım yerlere eğilircesine
Gelip koparıyorlar
Dallarımı yerlere değdirircesine
Kırılıyor çoğu zaman dallarım
Gıkım çıkmıyor asla yansa da canım
Sessiz kalıyorum öylece

Gölgemde oturup
Hatır gönül dinleyen de dinlemeyen de
Meyvemi dalımdan
Yavaş ve nazikçe koparıp alan da
Hoyratça dallarımı asıla asıla
Dalımdan hoyratça meyvelerimi alan da
Fark etmiyor benim için

Kabulümdür her kim olursa olsun
Ben
Gölge yaparım beklerim
Meyve verir yensin isterim
O kadar
O kadar
O kadar
O kadar işte

Sana da öğüdüm olsun bu yaşamım
Gönül koyma
Kırılma
Kırma

Sabret Allah aşkına
Sabret
Sabret
Sabret

Allah indinde en kıymetli olan
Sabırdır en başta
Ve
Sabırdır iç huzuru da dış huzuru da
Yaratıp yaşatan

Sende başlayacak yani huzur önce
Senden yayılacak başkalarına
Anla bunu
Anla bunu
Anla bunu

Yaşa şu iç huzuru dış huzuru
Yaşa
Yaşa
Yaşaaaaa
Diye bitirdi seslenişini

Ne şanslıyım ben dedim kendime
Sevindim
Gelip oturdum bu çam ağacı gölgesine diye

Düşündüm kabullendim
Oldum sabır taşı
Oldum hoşgörü abidesi
Oldum kırılmaz bir can
Oldum asla kırmaz bir beni âdem

Oldum
Oldum
Oldum
Oldum işte huzurlu bir adam

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..