Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

02 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

İçim daralıyor

İçim daralıyor
 

Bugün yine senden

Çok, çok uzaklardayım ya

“İçim daralıyor…”

Ne zaman özlesem

Yağmur yağıyor

Altına sığındığım ağaçlar

Sen kokuyor

Senin yeşilini giyiyorlar

Biz oluyor

Denizdeki dalgalar

Pike yapan kırlangıçlar…

***

Altmış yıllık ömrüm

Anlatamıyor derdimi

Günlerce yazdığım

Şiirlerim anlatamıyor seni

Yıllarca

Rüzgârlar getirdi seni

Güller arasında

Burnuma koktun

Gözüme göründün

Yüreğime girdin

Mevsimlerim sen oldun…

***

Bugün senden

Çok, çok uzaklardayım ya;

“İçim daralıyor…”

Sık sık bulutlara bakıyorum

Ne sen geldin

Ne yağmurlar yağıyor…

Gözlerimi dikip

Açılmayan kapıya baktım

Kulaklarımı açtım

Çalmayan zili dinledim

Gelmedin ya;

“İçim daralıyor…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 02.12.2013 00.40

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..