Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

İçimden bir his geçti

İçimden bir his geçti
 

Hava iyi sayılır bugün. Biraz güneşli, biraz esintili, ama güzel bir gün.

Denizler göreceli denecek kadar kımıltılı, esen poyraz bir o kadar da mutlu gibi. Çayım biraz demli, sanmayın ki şekerli. Ben kant yaptım herşeyi, ne çok şekerli ne de tadı kaçmış.

Herşey de bir hayr var derler hani ya. Zihnimde hep hayırlar çoğunlukta idi evetlerden öte beri. Bir evet desem belki herşeyim olacaktı ama benim hayırlarım buna karşı çıktı. Etrafımdaki insanlar hep çıkar amaçlı ilişkilerde yüzerken ben hep kendi kıyılarımda yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim.

Kendime geldiğimde kışlar yaz olmuş, soğuyan bedenler yaza merhaba demişti. Umutlar ise çiçek açmış ve sadakatle doğanın temizliğini içine çekiyordu. Dört yapraklı yonca aradım hep hislerimde ama sadece 3 üne rastladım hayallerimde.

Hayallerimde buluşuruz.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..