Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İÇİMİZDEKİ UMUTLAR

Herkese merhaba. Çok uzun süren bir ayrılığın ardından yine karşınızdayım. Aylardır evimde kendi kaderimle baş başa kalmış vaziyete geldim. Pandemi dolayısıyla hepimizin canı çok sıkkın. Ben de bu süreci iyi değerlendirebilmek adına sıkıntıda olduğum şu günlerde hem kendimi rahatlatmak, hem de sizlerle dertleşmek için bu platformda düzenli olarak haftanın belirli bir günü yazmaya karar verdim. Umarım sizler de okuduktan sonra memnun kalırsınız...

Bu haftaki yazımda sizlere içimizde var olan umutlardan bahsetmek istiyorum. Bir kimsenin kişisel yaşamındaki olay ve durumlarla ilgili olumlu sonuçlar çıkabileceği ihtimaline dair duygusal inancı olarak tanımlanabilen bir şey umut. Peki bizler bu durumdan ne çıkarmalıyız? Şöyle ki;

Umudu olan insan bana göre her şeye olumlu bakabilen bir insandır. Olumlu olduğu kadar içine de kapanıktır aslında. Kimseye derdini anlatamaz belki ama hayat derdini anlatabileceği biriyle karşılaştırır.

Bazen de insan derdini hiç tanımadığı biriyle paylaşmak ister. Tıpkı benim gibi. Radyoculuk hayatımda bir sürü meslektaşla dost oldum. Kimileriyle abi-kardeş, kimileriyle de abla-kardeş gibi oldum. Ama bu kadar çevreye rağmen 16 ay içimde biriktirdiklerimi 1-2 kişi dışında çok fazla kimseye anlatamadım. Şu pandemi sürecinde umut etmenin ve hayal kurmanın çok ama çok yorucu olduğunu anladım.

Her insan gibi benim de hayallerim var, gerçekleşmesini istediğim ama bir türlü gerçek olmayan. Sizlere hepsini anlatacağım. Ama bunun için biraz zamana ihtiyacım var. Kimlerin beni sırtımdan vurduğunu, umut verenlerin bana hangi kapıları kapattıklarını, 21 yaşımda, daha gençliğimin baharında yaşadığım hüzünleri ve daha birçok şey.

Ama dedim ya; sadece biraz zamana ihtiyacım var. Bundan sonra haftada bir sizlerle dertleşeceğiz. Yeri geldiğinde sosyal medya hesaplarımdan beni takip edip, istediğiniz zaman yazabileceksiniz.

Vakit ayırıp okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. Kapanışı şu sözlerle yapmak istiyorum;

"Umudunu yitirme; şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur."

Allah'a emanet olun. Kalın sağlıcakla...

 
Toplam blog
: 7
: 281
Kayıt tarihi
: 23.04.20
 
 

Türkiye'nin İlk Otizm'li Radyo Programcısı / Basın, Medya, Radyo ve Televizyon Aşığı / Kocaeli - ..