Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '16

 
Kategori
Deneme
 

İçten içe sevmeler kesmiyor gül tenimle sev beni gül teninle seveyim seni...

İçten içe sevmeler kesmiyor gül tenimle sev beni gül teninle seveyim seni...
 

''Bir kuş çiz yavrum yüzüme gözyaşınla bir kuş tel tel kirpiklerin kanat olsun..Bahar gelmiş balam benim...''


Hey sen!

Saçlarının lülesine ömrümü

Dudaklarına sevgimi

Ellerine sıcağımı

Yüreğine aşkımı ektiğim...

Mahşeri yaktım yaktım da kabaran göğüs kafesimin çatalında bir sen sen ki benden öte ben ki benden ötede çıkış yok

Salına salına gelen gülüşlerinle gülüşlerim, gökyüzü yüzün ve mavi masmavi , kuşlar birleşmiş bir kuş mavi masmavi  kanat çırpıyor...

Ben seni sana anlatamam benden öteye varmıyor elim

Sen beni bana bırakaman benden çıkmıyor izlerin

Ben ben olalı böyle sevmedim

Sen sen olalı böyle sevilmedin.. 

Hey siz !

Dağıtasım var ama saçlarımı değil...Ağlayasım var ama gözlerimden değil. Küfredesim var ama yüz yüze değil.. Gidesim var ama yeryüzüne değil...

 Ben yalanı sevmem diyenlerin yalanlarıyla örüldü geçti yıllarım.

 Seni üzmem, kırmam, üzülmeni istemem diyen cümlelerde de içten içe gülerim ben sana izin vereceğim sen merak etme hadi üz beni kır beni dediklerim de olmuştur. . Bilmezsiniz  ben bu üzülmeleri, kırılmaları içerim. Hadi şerefine der gibi hadi sen de sen de vur der gibi. Kaç vurulmaya siper ettim bu garip göğsümü  nereden bileceksiniz ki...

Kim nereden bilecek !

Asi ruhum

Asi yaram

Asi nefesim

Hadi sen de gel siz de gelin  ortalığı cilalayın  ve yakın ateşi ....

Ben ki bu yangınla ben ki bu yangınımla kaç ben'inmin katlini verdim.

Hey hayat!

Dokunma bana

Dokunmayın bana

Dokunmayın!

Sarhoşumsu kekremsi bir tat var içimde. Dönüp duruyor sessizliğimle .

Kafam güzel, hep güzel, hep güzele gider.

Saçların geliyor parmak uçlarıma başımı eğiyorum , gözlerim uzak çok uzakta.

Kafam güzel tüm yollar sana çıkar sana çıkar da çıkmaz sokak.

Hey kimse !

Ben hiç yalan söylemem

Söylerim bal gibi söylerim , inadımdan, gururumdan

Özlerken susarım

Susarken severim.

Ağlarken gülerim

Gülerken ağlarım

 Kim nereden bilecek ! Siz nereden bileceksiniz!

 Siz nereden bileceksiniz kaç kere kendimden vazgeçişlerimi.

 Hey sen, siz hatta ben!

Gitsem..

Gitsem diyorum

Gidemiyorum...

Zor olan en zor olanı gözlerini açmak, gözlerini açtığında boşluğa bakmak. Zor olanı en zor olanı gözlerini yummak, gözlerini yumduğunda sadace kendi gözlerine bakmak.

Sevsem

Sevsem diyorum

Sevemiyorum

Zor olanı en zor olanı sevmek...Severken yanık türkü tadında boğulmak. Kanıksamak sevginin çaresizliğini ve boğum boğum boğulmak, nefessiz kalmak.

Acı

Toparlanmıyor

Sevda

Tapılmıyor

Ve ben bir köpeğin gözlerinde gözlerimi öldürdüm.

Ustam!

Gidesim var

Gidemiyorum

Yüreğimde, tenimde yaralar var.

Yüreğimde güller var. 

Ustammm!

Tut yüreğimden ustam

Tut yüreğimden ustam

Bu dünya bana çok ağır

Tut yüreğimden ustam

Beni kuşlarla

Beni çocuklarla öldürüyorlar

Haydi tut yüreğimden ustam

Gidesim var vakit tamam değilse de

Artık tamam ..

Tut dilimden ustam hepten susasım var

Yorgunum..

Yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı olsa da

Sen tut ustam

Gidelim....

'' Öyle bir yerdeyim ki '' ustam tut tut beni.

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..