Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İdare ediyoruz...

İdare ediyoruz...
 

En son gittiğim bir toplantıda giymiştim bu keten ceketi, masadaki kırmızı karanfillerden aşırmıştım, huy işte!

Ceplerimde boyacı çocuğun küçük avucuna koyacak bozukluk ararken, parmaklarımla buluştu şimdi...

Kurumuş karanfili önce kokladım, ardından denize fırlattım...

Susuz kalmış, talihsiz çiçeği, arsız bir martının kapacağını nerden bilebilirdim!

&&&

Hayat böyle;

İnsan bazen bilemiyor işte!

Göremiyor.

Görüyor da gördüklerine inansın istemiyor...(!)

Hem gördüklerimizin, duyduklarımızın hepsine inanırsak zamanı geldiğinde kendimizi nasıl avutacağız?

&&&

İnsan, insanı ne zaman tanır?

Kimileri bu soruya “yolculuklarda” cevabını veriyor...

Bazıları “ rakı masasında” diyor...

Bana sorarsanız; insan insanı ayrılıklarda tanır, vedalarda, çayın son yudumunu içerken, tokalaşmadan biraz önce, arkasını dönmesine dakikalar varken... Yaşananlar geçmişte kalmak üzereyken...(!)

İnsanlar birbirini bundan sonra görmeyecekken!

Aklımızdan geçenleri, düşündüklerimizi dillendirmek yerine, içimizdeki kristal bardakta biriktiriyoruz çoğu zaman, kendimize saklıyoruz, egoistlik yapıp, taşana kadar idare ediyoruz...

Bir gün son damla düşüyor, zavallı bardak çaresiz kalıyor...

İşte ne oluyorsa, o zaman oluyor...

Lal olan dillerin buzu eriyor, kuytularda el değmedik bohçalara naftalinlenip saklanan yaşanmışlıkların, kurdeleleri çözülüyor...

İnsan, birkaç kişiyi daha yanlış zamanlarda tanınan yanlış insan koleksiyonuna ekliyor...

O zaman olmasa bile sonradan gülüyor...

&&&

Kötü tecrübe yoktur nihayetinde...

Yaşamadan öğrenemiyor, bazen sırtımızı dönmeden göremiyoruz...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..