Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
 

İddaa da geçen haftaki tuturduğum oranlar..

İddaa da geçen haftaki tuturduğum oranlar..
 

Türkiye Süper Liğinde 1. hafta oynana maçlarada liğin ilk açılış maçında sağ olsun Fenerbahçe liğin yeni takımı İBB spor’a hiçbir varlık göstermediği maçta 2-0 yenilerek büyük süprize imza attı. Zaten yaptığımı Süper Liğ tahmininde Fenerbahçe_İBB Spor ve Ankara spor- Ankargücü maçı haricinde tüm maçları tuturarak güzel tahminde bulunmuş oldum. Önümüzdeki haftada başarılı tahminlere imza atarım.

Yine yaptığım iki kuponda da birincisinde Süper liğde dört büyüklerin maçlarını alt ve üst oynayarak verdiğim tahminde..FB 2, BJK 1, 80, GS 1, 45 TS İSE Ydk için üç maçı tuturmuş oldum..

Diğer aşağıdaki İngiltere den verdiğim kuponda ise sadece Tuncay’ın takımı Middebrough-Blacbourn maçını bilemedim..

225 Derby-Portsmount 0 2, 90

226 Everton- Wigan 1 1, 45

231 Middebrough-Blacbourn 1 2.00

232 Westham-Manchester ciy 2 3, 20

Ayrıca Berezilya liğinde 10 maçın 6 adedini tuturdum, 4 maçı bilemedim..

İngiltere Liğinden de 1o maçın 5 maçını bildim, 5 maçı bilemedim..

Aşmanya liğinden ise ilk hafta süprizlerin çok olduğu bir haftada 8 maçın sadece 2 adedini bildik 6 maç bilemedik..

buradan da anlaşılıyorki, yapacağımız kuponları bundan sonra daha dikkatli maçları seçerek ve kuponlarımızı bir liğden değil karma yaparak iyi tahminlere imza atmaya çalışacağım..

Herkese bol kazançlar…

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..