Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

İhtiyar adam

İhtiyar adam
 

Sabah işe giderken gördü birkaç kez onu,

Marketin önünde çöp konteynerini  karıştırırken,

Yaşlı, sakallı adamı, sormak istedi,

Kimin, kimsen yok mu diye, soramadı,

Yıl 2011, yirmibirinci yüzyılın başları,

Benim ülkem burası, benim insanım bu yaşlı adam,

Yürürken düşündü sorumlu kim diye,

Çöplerde rızık arayan yaşlı bir adam,

Nutuklara boğulan bir toplum,

Her şey para ve paralıya odaklanmış,

Parasız insan olmuş nadeğer bir canlı,

Umudum gelecek nesillerde,

Kursunlar dünya düzenini insan odaklı.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..