Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

İki adet doktor fıkrası

İki adet doktor fıkrası
 

www.medimagazin.com.tr/img/haber/doktorlar1.jpg


Geçenlerde gittiğim doktor iki çeşit ilaç vermişti. İlaçlardan biri Almanya'dan ithal bir ilaçtı. Doktorum her iki ilaçtan da günde birer tane içmemi önerdi. Ben de içindeki prospektüsü okumadan kahvaltıdan sonra birer tane içmeye başladım. Ancak ilaç kutusunun üzerinde kırmızı harflerle Almanca yazılar vardı. Almanca bilmediğim için o yazıları dikkate almamıştım. Bir hafta evvel Almanya'dan izne gelen kayınbiraderime bunun anlamını sordum. Bu ilaçları kahvaltıdan yarım saat evvel, aç karnına olarak bol su ile içmem gerektiğini söyledi. Bir ilacı aç olarak veya tok olarak içmenin ne kadar önemi var onu bilemiyorum ama aşağıda anlatacağım fıkralar doktorları can kulağıyla dinlemek gerektiğini hatırlatıyor.


Adamın biri bağırsaklarında duyduğu rahatsızlıktan dolayı doktora gitmiş. Şikayetini uzun uzun anlatan adam doktor tarafından iyice bir muayene edilmiş. Kontrolden sonra doktor durumu şöyle bir değerlendirip hastasına bir fitil yazmış ve 1 hafta sonra tekrar gelmesini istemiş.

Bir hafta sonra adam durumunda hiçbir düzelme olmadan gelmiş. Doktor duruma biraz şaşırıp daha güçlü bir fitil yazarak adamı yollamış.

Bir hafta ara ve adam tekrar aynı sorunla gelmiş. Doktor en kuvvetli fitillerden birini yazıp adamı evine yollamış.
10 gün sonra adam sinirli bir şekilde hastaneye gelip doktorun önüne ilaç kutusunu atıp:

-Verdiğin ilaçlar bi b...ka yaramıyor... diye çıkışmış

Doktor sonunda dayanamayıp sormuş:

-Kardeşim ne yapıyorsun sen yutuyor musun bunu yahu!

Adam yanıtlamış:

-Ne yapacaktım ya, gö..me mi sokacam ilacı

******

Aşağıdaki fıkrayı da bir zamanlar rahmetli Cenk Koray'dan dinlemiştim.

Evli çift üç çocuktan sonra doğum kontrolu için doktora gitmeye karar vermişler. Doktor kadına bir hap yazarak, bu hapı ilişkiden önce rahminin ağzına koy. O zaman hamile kalmazsın demiş.

Ancak aradan bir zaman geçtikten sonra kadın kocasıyla beraber tekrar doktora gitmiş ve ilaca rağmen hamile kaldığını söylemiş.

Doktor ama nasıl olur? demiş.

Kocası hemen atılmış. "Doktor bey sizin dediğiniz gibi eşim ilişkiden önce bu hapı benim ağzıma koyuyordu. Buna rağmen hamile kaldı."

Doktor adama sormuş

"Senin ismin ne?"

Adam cevap vermiş.

"Rahmi"
 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..