Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İki mevsimli iklime hazır olalım; yaz ile sonbahar, kış ile ilkbahar birleşecek

İki mevsimli iklime hazır olalım; yaz ile sonbahar, kış ile ilkbahar birleşecek
 

Bir şey bilmeden yazılan yazıları seviyorum, sallama şansın yüksek oluyor. Bu arada prof-uzman takımını da kızdırıyoruz biraz; hemen kütüphaneye koşuyorlar. Cevap vermeseler olmaz, saçma sapan birinin saçma sapan yazısı diyemiyorlar; çünkü konular onları ilgilendiriyor. İddia boş değil ama ispatı yok, sallamış adam. Hemen gözlüklerini takıp geriye yaslanıyorlar ve mesnetsiz bu tuhaf iddiaları ispata çalışıyorlar. Zaten bizim istediğimiz de bu.

Bazıları inat ediyor, merakından çatır çatır çatlıyor da gururu yüzünden(ben bu düşük kalibreli yazara cevap mı vereceğim)yazılarımızı okumuyor. Belki yine de ne diyor diye bakıyordur, duramaz bunlar!

Dedik ya iddiamız mesnetsiz. Bir kere bilim söylemiyor. Görünüşte de henüz böyle bir şey yok. Hani ilerde olursa ”ben söylemiştim” diyeceğiz; sırf bunun için…

Yaz ile sonbahar, kış ile ilkbahar birleşecek dedik. Böyle bir şey olacaksa bile mantıklı değil; mantıklı olan ilkbahar ile yazın, sonbahar ile kışın birleşmesi, ya da mevsimlerin kayarak yer değiştirmesi; ben şöyle demiştim hatta madem yaz geç gelecek kış da geç gelsin, Allah’ın işine karışma dediler.

“Mantıklı olan ilkbahar ile yazın, sonbahar ile kışın birleşmesi” dedik ama mantıktan ziyade gönlümüzden geçen bu; havalar sıcak gider marttan Eylüle Yaz, Yaz, Yaz; bahar uzar 6 ay Mayıs çiçekleri, iklim tanrılarına rüşvet mi versek acaba!

Tabi bu arada sonbahar ile kış birleşirse 6 ay gün yüzü görmeyiz alimallah! Aslında en iyisi yaz ile kış ortadan kalksın, dört mevsim bahar olsun!

İşin şakası bir yana bu dediklerimizden biri olacak da hangisi olacak bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..