Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İkilem

İkilem
 

Sisli pazar sabahına uyandığım gecede, Aydın Boysan’ı gördüm rüyamda...

Piyango gibi, hiç aklımda yokken...

Nereden bilmem, beni tanıyordu, zayıflamış fakat dinçti...

İstanbul’un dar, Arnavut kaldırımlı sokaklarından birinde yan yana yürüyor, O karşılaştığımız insanlara selam verdikçe ben şaşırıyordum...

Bu kadar çok kişiyi tanıması mümkün müydü?

Merdivenle çıkılan kahvehanenin, ahşap masalarından birine köhne iskemlelere oturduk, çaylarımız geldi...

Uyandım!

Kim bilir neler konuşacaktık?

&&&

Gerçek neyi bildiğiniz değil, neye inandığınızdır...

Başrollerini Colin Farrall ve Alicja Bachleda’nın oynadığı Neıl Jordan’ın yönettiği “ İlahların Aşkı” adlı filmin VCD kapağında yazıyor bu cümle...

Olan biten her şeyi özetliyor...(Gibi)

Gerçek neye inandığınızdır!

İnandığınız sizin gerçeğinizdir...

Gerçek inandığımızsa, neden acı olsun ki!

&&&

Rüya kavramının açıklamalarından biri şöyle; ruh bedenden ayrıldığı zaman yaşananların tümü...

Hayatının üçte birini uykuda geçiren insanoğluna verilen en büyük hediye belki!

Yirmi dört saatin sekiz saati uyuyor, on altı saate geri kalan her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz...

Peki ya şöyle olsaydı;

Ortalama altmış yıl olan ömrümüzün ilk yirmi yılında hiç uyumayıp, sonraki yirmi yılı uyuyarak geçirip, kalan yirmi yılda da başımızı yastığa koymasaydık!

Avatar ve Matrix filmlerini başka kafa ile değerlendirir miydik o zaman?

Hangisi gerçek ikilemine düşer miydik?

Belki soru şudur;

Şu an uyanık mıyız?

&&&

Bir keresinde rüyamda Real Madrid takımının futbolcusuydum, formam, stadı dolduran taraftarlar, çimler, hemen yanımda duran Zidane, Raul ve Beckham her şey gerçek gibiydi...

Flaşlar patlayınca uyandım, nasıl üzüldüm anlatamam...

&&&

Çok güzel bir rüyadan uyanıp, evde sıcak yatağınızda olduğunuz halde, üzüldüğünüz ve nedene takıldığınız oldu mu sizinde?

&&&

Neden bilmem aklınızda yokken rüyanızda gördüğünüz kişinin başına kötü bir şey gelecekmiş hissine kapılır mısınız sizde?

Bu sabah o hisle gazetelerin internetteki sayfalarını alt üst ettim, aradığımı bulamadığıma sevindim...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..