Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '15

     
    Kategori
    Anne-Babalar
     

    İkiztanelerime mektup var...

    İkiztanelerime mektup var...
     

    Miray & Bade Memiş


    İkiztanelerime...
     
    Geçen sene bugün, 18 Temmuz 2011 saat 09:17 ve 09:18 de dünyaya geldiniz siz… Yürüyerek gittiğimiz hastaneden sizinle birlikte tam tamına 4 kişi olarak evimize döndük… ve koca 1 yılı geçirdik sizinle, gözümüzden gönlümüzden sakındığımız, şırıngalarla beslediğimiz bebeklerim şimdi adım atıyorlar hayata karşı yavaş yavaş… ve siz bugün 1 yaşınızı doldurdunuz ve bizde sizinle büyüdük 1 yıl daha…İyi ki doğdunuz, iyi ki doğurmuşum… bize zaten 1 tane yetmezmiş ikiz tanelerim… Her yaşınızda sağlık, sıhhat ve o tatlı gülücükleriniz hiç eksik olmasın canlarım benim...
     
    17 Kasım 2011 de öğrendim hamile olduğumu ve çok sevindik babanızla bir çocuğumuz olacak diye… ve şükrettik halimize… Sonra aradan 3 ay geçti  ikiz olduğunuzu yanı biz bir bebek beklerken doktorumuzun ikiz bebeğiniz olacak dediğinde şaşkınlığımızdan ne diyeceğimizi bilemedik o an… Hiç beklemediğimiz bir durum olduğundan şaşkın şakın babanızla çıktık hastaneden sonra yavaş yavaş bir başka heyecan sardı bizi ve en yakınlarımızı arayarak haber verdik ikiz bebek beklediğimizi… Ailemiz, yakınlarımız, dostlarımız sevinçle ve mutlulukla karşıladı aramıza katılacağınızı… ve bir heyecanla hazırladık odanızı, yataklarınızı, banyonuzu, şampuanlarınzı ve ilk kıyafetlerinizi…Bu süre içinde hiç korkmadım ben, gözümde hiç büyütmedim sizi çünkü çocukları o kadar çok seviyordum o kadar çok seviyordum ki Rabbim bunun karşılığında bana iki minik dünyalar güzeli kız çocuğu nasip etmişti… Buna nasıl isyan edilirdi ! Şanslıydım elbette çünkü bu süreçte ailem beni hiç ama hiç yalnız bırakmadı… Anne olmak hiç kolay değilmiş bunu sizinle öğrenmeye başladım... 
     
    Biraz  erken doğdunuz için serçe parmağımızla - şırıngayla besledik sizi, gözümüzden , gönlümüzden sakındık minik ellerinizi… Elimizden geldiğince ve fazlasıyla çok iyi bakmaya çalıştık size…Haa korkmadık mı!!! korktuk tabiiki… bu sure içinde “ya birinize birşey olursa” diye öyle çok öyle çok korktuk ki… Ama sağlıkla ve sıhhatle aldık sizi kucağımıza. Ömrümüzün yettiği güne kadar hepbirlikte, hepberaber yaşayacağız inşallah… Sizi büyürken izleyeceğiz ve izlerken yaşlanmak çok daha keyifli olacak…Çocuk olacağız sizinle, ergen olacağız, çoğu zaman yetişmeye çalışacağız size; enerjinize, bilginize ve yetişirken biz tekrar tekrar büyüyeceğiz sizinle…
     
    Zormuş elbette ebeveyn olmak, kolay değilmiş hiçbirşeyin kolay olmadığı gibi…Özellikle İlk deneyimimizde ikiz çocuk bakmak elbette hiçbirşey ile kıyaslanamaz ve kıyaslayamadık da… Ne yaparsak iki kere yapıyoruz aynısından… iki kere yıkıyoruz, iki kere besliyoruz, geceleri iki kere uyutuyoruz ama 6 kere uyanıyoruz, iki çift ayyakkabı, iki çift şapka takıyoruz, iki kere gidiyoruz doktora hele hastalandığınızda doktor iğne vermişse ayrı ayrı vakitlerde iki kere gidiyoruz hastaneye, ilaçlarımız bile farklı oluyor zaman zaman Miray'ın ilacı, Bade'nin ilacı… iki kitap, iki tişört, iki etek, iki oyuncak, iki bebek alıyoruz genellikle tek olan oyuncağı da paylaşmayı öğretmeye çalışıyoruz...
     
    Ve 1 yaşınız Kutlu olsun canım kızlarım, iyi ki doğmuşsunuz, iyi ki doğurmuşum…Her yılınız, her yaşınız çok güzel olsun… Sağlıkla, sıhhatle ve hep bizimle olun…
     
    Ve sakın unutmayın her ne olursa olsun sizi ömrümüzün yettiği güne dek çok ama çok seveceğiz... ve size bu hayat yolunda çok nasihat edeceğiz belki ama bir tanesi var ki o hiç değişmeyecek... 
     
    TÜRK, ÖĞÜN, GÜVEN, ÇALIŞ. - MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
     
    Hakan&Hülya Memiş
     
    Tarih : 18 Temmuz 2013 
     
    Üsküdar
     
    Toplam blog
    : 1
    : 620
    Kayıt tarihi
    : 13.12.10
     
     

    1978, Rize doğumlu. Türkiye de İşletme eğitimini tamamladıktan sonra, İngiltere de London of Scho..