Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

İlaç raporlarının da

İlaç raporlarının da süresi uzatılsın. Pazartesi günü mevsimsel gripten dolayı sağlık ocağına gittim. Tansiyon ilacımın da bittiğini yazdırmak istediğimi belirtim. Aile hekimim yazdırmadan da eczaneden ilacımı alabileceğimi hatırlattı. Eczaneye gelince ilaç raporu süremin dolduğunu öğrendim. Bir gün sonra Alsancak Neval Salih İş gören hastanesinden ilaç raporumu yeniledim. Heyet raporlarının süresinin uzatıldığını basından öğrenince bende yaşadığımı paylaşayım belki ilaç raporlarının da uzatılma kararı alınır. Ben sorunumu çözdüm ama belki birilerine faydası olur. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..