Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    İletişimsizlik becerim

    İletişimsizlik becerim
     

    Nice birey, çift, aile ve gruplar iletişim yoksunluğu, iletişim beceriksizliği yüzünden sorunlarla karşılaşmaktadır. Bu yoksunluktan dolayı birbirlerini dinlemeyi bırakıp, kıyasıya bir ağız dalaşına girmekte ve bu davranışı sergilemeye devam etmektedir. Bu İnsanlar arasındaki iletişimi büyük bir ölçüde tahrip etmektedir.
    Bu bende de yoksun olan bir konuydu. Ne kadar kendimi bu konuda eğitmeye çalışsamda, insan olmanın vermiş olduğu kalıplaşmış güdüler buna izin vermez oldurdu. Günlük yaşam, iş stresi ve sorumluluklar bünyemdeki bu kötü güdüleri törpülememe hep engel oldu.

    Yakın zamanda, ilişkimde 'İletişimsizlik becerim' yüzünden zorlu bir dönem geçirdim. Bu yüzden ağır bir duygu enkazının altında yaşamaya başlamıştım ama artık buna son verdim. Bu konu üzerine yoğunlasarak kendimi toparladım. Çünkü oturup affedilmeyi beklemek doğru değildi.

    Her insan yaşamı boyunca farklı dönemlerden geçmektedir. İkili ilişkilerde bu bazen olumsuz yönde kendini göstermektedir. Bence bu dönemlerin çiftlere yaşattıgı duygusal tahribatların üstesinden gelmek, önlemek ve hatta yok etmek doğru bir iletişimle mumkun olmaktadır.

    Karşılıklı olarak gösterilen çabalar, çiflerin sorunlarını analiz etmelerine ve bu ıstıkamette birbirlerini mutlu etmelerine neden olabilir.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 532
    Kayıt tarihi
    : 20.11.07
     
     

    Mersin doğumluyum ilköğretim ve lise eğitimimi Mersin' de tamamladım. İzmir Ege Üniversitesi Seracıl..