Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '07

 
Kategori
Mizah
 

Ilık dondurma?

Bilinen bir gerçektir Antalya da yazın dehşet sıcağı. Bu sıcaklarla orantılı olarak da serinleme yolları aranır.
Denize girmek en kolayı ve ucuzudur. Diğer bir yöntem de serinletici yiyecek ve içecekjlerdir.

İşyerimizde, Antalya'nın bu özel durumuna uygun yiyecek ve içecekler satıyoruz aynı zamanda...

Yine bu çok sıcak akşam saatlerinden birinde, bir kadın çocuğuyla gelip dondurma dolabını karıştırmaya başladı. Ama bir türlü beğenmiyor, birini bırakıp birini alıyor...Yoğun saatler, diğer müşterilerle ilgileniyorum. Sıcağında etkisiyle gerginlikler de yaşanır bu saatlerde....ama yine de gözümü kadından alamıyorum... Bu durum uzayınca fırsatını bulup dışarı çıktım, seslendim:

“Buyurun hanımefendi, yardımcı olayım.”

Kadın öfkelice çıkıştı:

"Bunlar çok soğuk kardeşim, ılığı yok mu?"!…

...!....?...sorusuyla birlikte bir süre donup kaldım

Şaşkınlığım geçtikten sonra...

Kendimi toparlayıp:

"ılıklar şu tarafta hanımefendi!..."

dedim ama...kendimi, ... ağzımıda kapatarak güçlükle attım içeri!

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..