Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İlk Adım

İlk Adım
 

Bugün, yürümeye yeni başlayan çocuklar gibiyim. Biraz ürkek, biraz acemi ama yeterince cesur! Evet blog hayatım bugün başlamadı. Belki pek çok sayfa, pek çok kalem eskittim son bir kaç senede, ama verdiğim uzun bir aradan sonra yazmayı özledim. Hemde çok özledim. Defalarca yazıp silmeyi, okumayı, okunmayı çok özledim. İşte bugün yeniden bir adım daha attım. Yayınlanması önemli değil! Okunması da belki, hatta hiç okunmayacak defter yaprakları arasında kalsada sözcüklerim yazmak için doğmuşum ben, yazmak bir tutkudur bende!

Blog siteleri ilk çıktığı dönemde ne yapacağını bilemeyen şaşkınlar gibiydim. İlk blog yolculuğum sıkıntılı başlamıştı. Çünkü kendimi bildim bileli defter ve kalem dostumdur benim. Bir defter sayfasının yumuşaklığı kalemin kokusu alıp çeker seni içine adeta, yazdığın satırlarda kaybolursun. Yazdıkça yazmak gelir ardı arkasına.

Blog beni uzaklaştırır sanmıştım. Parmaklarımın ilk klavyeye değdiği zaman emeklemeden yürüyen çocuklar gibiydim. Yazdıklarımın okunması ve yorumlanması bambaşka bir duyguydu. Okunuyordum, birileri yazdıklarıma değer verip okuyor ve yorum yapıyordu. İşte ilk blog yolculuğum böylesine heyecanlıydı. Aslında biz yazmayı sevenlere bu fırsatları sunan kişilere gönül dolusu teşekkür etmek istiyorum.

İşte artık bende buradayım yazmayı sevenler, edebiyata gönül verenler arasında bir satır bile olsa yer alabiirsem ne mutlu.Tüm yazmayı seven arkadaşlara benden selam olsun...

Sevgiler

 
Toplam blog
: 24
: 791
Kayıt tarihi
: 23.10.09
 
 

İstanbul'da yaşıyorum. Bilgisayar Eğitimi veren bir firmada satış ve organizasyon görevi yapıyoru..