Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlk aşk- 2

İlk aşk- 2
 

LİSE 2.SINIF

Evet okul açılmıştı hala onu çok seviyordum. Ve telefonum çaldı, arayan oydu ve ağlıyordu bana askın nasıl kalbini kırdığını anlattı, beni evine çağırdı, yalnız kalmak istemediğini söyledi, (evet o anın hiç bitmesini istemiyordum)
bende tabi ki gittim, koltuğa, onun yanına oturdum, güzel gözlerine bakmaya başladım ve onun benim olmasını diledim. Biraz sohbet ettik ve film izlemye karar verdik, film izledikten sonra biraz uyumasını ve rahatlıyacağını söledim bana herşey için teşekkür etti ve yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok utanıyordum.

 
Toplam blog
: 3
: 403
Kayıt tarihi
: 23.06.09
 
 

1991 yılında İzmir' de doğdum. Lise öğrencisiyim. Yazmaktan keyif aldığım için buradayım. Paylaşmak ..