Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İlk görüşte aşk

Bir kızla, bir şekilde tanıştım.

Elimdeki tek veri, onun adı ve soyadı idi.

Sonra gündeme Facebook geldi. Evet, Facebook’tan kendisini buldum.

Tespit ettim!

Arkadaşlık isteği gönderdim. Bir gün bekledim.

Evet, kabul etti!

Kıza bir mesaj gönderdim Facebook üzerinden.

Evet, cevap geldi!

Üç hafta boyunca Facebook üzerinden gece gündüz mesajlaştık.

Üç hafta süresince tam üç defa dışarıda görüşme teklif ettim.

Üçünde de reddedildim.

İki defa telefon numarasını istedim.

İkisinde de reddedildim.

Ama bir yandan da gayet verimli şekilde mesajlaşıyoruz(chat değil facebook mesaj).

Kızın son mesajına cevap vermedim.

Sohbet etmeye niyetli, ilgi görmek istiyor, kendisine değer verilmesi hoşuna gidiyor, ancak telefon numarasını vermek ve de dışarıda görüşmek istemiyor…

Uğraşamam valla… Sorunlu mudur, erkek arkadaşı mı vardır, nedir anlayamadım.

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..