Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '11

 
Kategori
Blog
 

İmza Kampanyası

İmza Kampanyası
 

Milliyet Blog arkadaşlarımızdan ve dostum olan Kenan Gül’ün 14.04.2008’de vefatından sonra bir ‘İmza Kampanyası’ başlattım.

 

Anasayfada ‘Aramızdan Ayrılanlar’ kategorisi oluşturmayı hedefledim. Böylece arkadaşlarımızın sayfaları ve isimleri yaşayacaktı.

 

http://blog.milliyet.com.tr/Imza_Kampanyasi/Blog/?BlogNo=112772

 

İmza kampanyası duyarlı arkadaşlarımın da imzalarıyla ses getirdi ve bunu bir dilekçeyle yönetime sundum.

 

Yönetim zarafet gösterip dilekçeyi dikkate aldı ve anasayfaya, ‘Aramızdan Ayrılanlar’ kategorisi eklendi.

 

Gönül isterdi ki o bölüme yeni isimler eklenmesin…

 

Sayın Yazarım İlker Konar

 

Sayın Yazarım Kenan Gül

 

Sayın Yazarım Mümtaz Önal

 

Sayın Yazarım Mustafa Mumcu

 

Sayın Yazarım Narçiçeği

 

Sayın Yazarım Diyojen

 

Sayın Yazarım Kuşkayası

 

Ruhlarınız şad olsun…

 

Bugüne gelindiğinde ise ‘Aramızdan ayrılanlar’ kategorisinde;

 

Kuşkayası, Narçiçeği, Diyojen, Mustafa Mumcu, Mümtaz Önal, İlker Konar’ın isimleri var.

 

Kenan Gül’ün ismi yok...

 

Liste sondan başa tutulmuş. Bu demek oluyor ki listeye hiç istenmese de yeni isimler eklendiğinde, eski kayıplarımız listenin önce gerisinde sonra da dışında kalacaklar.

 

İmza kampanyası başlatırken bunu bu şekilde düşünmemiştim. Bana göre bu eksik bir uygulamadır. Bu eksiğin giderilmesi taraftarıyım.

 

‘Aramızdan Ayrılanlar’ bölümünde; ‘Önceki Sayfa’, ‘Sonraki Sayfa’ uygulamasına gidilebilir. Böylece anasayfada görünmeyen isimlere önceki sayfalardan ulaşmak mümkün olabilir.

Önceki kayıplarımızın MB’dan kaybolup gitmesi de önlenmiş olur.

 

Bunu yine bir imza kampanyası olarak değerlendirmenizi isterim. Katılım ne kadar çok olursa yönetime sesimizi duyurmak o kadar kolay olur. Bahsettiğim eksikliğin giderilmesi gerektiğine de yürekten inanıyorum.

 

Aksi halde konuyla ilgili tüm çabalarımız boşa gidecek…

 

Listede adı görünmeyen Sayın Yazarım Kenan Gül’e ve tüm kayıplarımıza Allah’tan rahmet diliyorum.

 

http://blog.milliyet.com.tr/Arama.aspx?Ara=kenan%20g%FCl&Tip=1

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..