Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

İndrakadri!

İndrakadri!
 

Kırk yılda bir gittiğiniz Kumkapı’da yediğiniz o bayat balık ve okkalı kazık, benim  marifetimdir efendim!


“E bilmem ne otoyolunun” sıkışan trafiğinde çile çekerken sizler… “Emniyet şeridinden” gazlayan uyanık da benim!


Bana “İndrakadri” derler!


Dandik bir depremde yıkılır yaptığım evler!


Sıralara kaynak yapar, nerede bir dalavere varsa o yöne sapar, paçam tutuştuğu zaman da tabanları yağlayarak kaçarım efendim! (Karanfilim çok gevşektir benim!)


Karagümrük/ Surdibi’nde yaşlı beygir ve eşekleri boğazlayan…


“Salam, sucuk, sosis” diye sizlere sunan da benim!


Lütfen “hukukuma” saygı gösterin; bu da benim seçimim!


Ben…


Gerçek yaşamdaki her türlü orostopolluğun, hırsızlığın, sahtekârlığın ve cambazlığın “sanal dünyaya” birebir yansıması… Ve bu sitedeki temsilcisiyim!


Çarıklarım henüz eskimedi ama…


Felsefe yapar, işkembemden uydurduğum saçma sapan sözcüklerle lügat paralarım efendim!(Bu yüzden İndrakadri’dir, bu sitedeki lakabım.)


Açın bakın ana sayfamdaki “Hakkımda” bölümüne… Ömrüm “müdürlükler, genel müdürlükler, danışmanlıklar ve yöneticilikler” yapmakla geçmiştir! (Yerse tabii!)


Sazan avlamak için açtığım mükerrer sayfaların ve kullandığım müstear isim ve rumuzların sayısını ben de unuttum! Tıpkı; hastalıklı fantezilerimin yarattığı hayali “aşklarımın” sayısını unuttuğum gibi.


İsteyen istediği kadar kendini yırtsın! Milliyet Blog İdaresi varlığımı kabul ediyor ve çevirdiğim “sanal” dolaplara hiçbir yasaklama getirmiyor!


Ah bir de “ipliğimi pazara çıkaran” yazı ve yorumları engellese, ne güzel olurdu!


Ama nedense engellemiyor!


Hukukum çiğneniyor dostlar, hukukum çiğneniyor!


Ne olur sanki…


Gerçek hayatta artık çeviremediğim (deşifre olduğum için) dolapları, dümenleri ve cambazlıkları şu 7000 üyeli sitede rahat rahat sergilesem…


“Blog kategorisinde” yazdığım yazılar ana sayfadan düşünce (kimseciklere çaktırmadan)onları “deneme” kategorisine göndersem.

"Okuştuğum" diğer sazanların yazılarına 3 farklı isimle yorum gönderip dalgamı geçsem!


Dalgama taş atanları “yüz yüze görüşmekle” tehdit etsem!


İçine etsem bu sitenin, içine etsem!


Kendime benzetsem!


Ben; “Aşkın Keser”, “Tuttuğunu Öper”, “Herkese Gider”, “Taşkın Yançak”, “Yakalarsam Çak çak” rumuzlu sayfaların “efsane” blogcusu!


Nam-ı diğer “İndrakadri”!


Beni tanıdınız değil mi?

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..