Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Haber
 

İneğe tecavüz eden öküz yakalandı

İneğe tecavüz eden öküz yakalandı
 

İneğe tecavüz edilmiş, bu doğru. Ama tecavüzcü iki çocuk babası bir adam. Yani öküzün günahı yok. Adam 28 yaşında. Olay Samsun Bafra’da gerçekleşiyor.

Sabahleyin güllerin arasında geziyordum. Tek tek kokluyordum her rengini. Hava güneşli. Hafif rüzgar vardı.

Uğur böceğiyle aynı gülde buluştuk. Tamamen tesadüf. Bir sinek kondu sonra aynı yaprağa. Uğur böceği hiç kıpırdamıyordu. Sinek ise rahat.

Bahçenin kenarında beni izleyen güvenlik görevlisiyle konuşuyoruz bu arada. Havadan sudan konular. Uğur böceğinden ve sinekten bahsettim ona.

“Ne o beceriyor mu?” diye sordu?

Yok, saçmalama sadece tıkınıyorlar dedim.

Valla ben hiç tavuğa tecavüz eden bir köpek görmedim, ya da geyiğin ırzına geçen bir su aygırına rastlamadım. Hatta kuşlar bile kendi familyalarından ama farklı cinsiyetlerle ilişkiye girerler, yılanlar da, etoburlar da, otoburlar da, kanatlılar da, sürüngenler de, karadakiler de, sudakiler de...

Bir tek insanoğlu gördüğü her cinsel organdan etkilenir.

Hele ki şark kafasıyla....

Hele ki bizim coğrafyada...

Bu konuşmanın ardından gazetede ineğe tecavüz haberine rastlayınca dayanamadım yazdım.

Komutanın köpeğine tecavüz eden askerler, komşunun eşeğini “beceren” köylüler, çocuk yaşta kızlara, hatta bebeklere bile tecavüz edenleri duymuştum ama ineğe tecavüze ilk kez rastlıyorum. Bu kadar yaratıcı bir ilişki biçimi, bu denli güçlü bir fantezi ancak biz de olur dedirtecek cinsten.

İyi ki inek kafalı insan göbekli melezler doğmuyor. Yoksa yarı eşek yarı insan ...’lu komşularımız olurdu, yarı kangal yarı adam ....’lı asker arkadaşları edinirdik, yarı öküz yarı insan inşaat ustalarına rastlardık.

İyi ki insan melezler doğurmuyor hayvanlarımız.

Alizarin’den sevgilerle...
 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..