Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '18

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

ING Bank 533 Milyon Lira Alacağını 10 Milyon Liraya Sattı, Hayır Dua Alsa Daha İyi Değil miydi?

ING Bank 533 Milyon Lira Alacağını 10 Milyon Liraya Sattı, Hayır Dua Alsa Daha İyi Değil miydi?
 

ING Bank takipteki 533 milyon lira alacağını 10 milyon liraya sattı

Açıklama şu şekilde: “ING Bank A.Ş. Yönetim Kurulu tarafından ING Bank A.Ş.  Genel Müdürlüğü’ne verilen yetki çerçevesinde, Bankamızın takipteki alacaklarının satışına ilişkin 17.10.2018 tarihinde düzenlenen ihale sonuçlanmış olup, toplam 533.026.621-TL kayıtlı bedelle izlenen yasal takipteki bireysel ve  ticari nitelikli kredi alacaklarımız toplam 10.100.000-TL bedel karşılığında Arsan Varlık Yönetim A.Ş., Armada Varlık Yönetim A.Ş. ve İstanbul Varlık Yönetim A.Ş. olmak üzere 3 firmaya satılmıştır.”(internet)

533 milyonun anaparası zaten 10 milyon filandır gerisi faiz ayrı konu da tuhaf bir durum yani.

“Borcum var ama ödemiyorum” Ne demek bu ya! Ödeyemiyorum da değil, ödemiyorum.

Doğru dürüst bir ülkede böyle borç verilmez de verilmiş olsa bile alınır.

Bu borçluların yarısı ödeyemiyor mağdur filan ama yarısı uyanık.

Bence bu da bir nevi soygun, al krediyi ödeyemiyorum de, bazıları işin yolunu bulmuş.

Ben bankanın avukatı değilim. Hatta yüksek faizlerle insanları sömürdükleri için iyi de olmuş derim ama ne olursa olsun bu tablo rahatsız edici, hukuksuz devletin tablosu.

533 milyon karşılığında 10 milyon… Affedip hayır dua alsalar daha iyiymiş.

Böyle diyoruz ama buna rağmen Varlık Şirketleri acaba bu kadarını bile borçlulardan alabilecekler mi? 10 milyon para vermişler alırlar herhalde.

Ne koparırlarsa değil mi? Zor iş ama 50 milyon da çıkarabilirler.

Hukuk devletinde böyle şeyler olmamalı.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..