Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '16

 
Kategori
Dil Eğitimi
 

İngilizce, güncel kelimeler, komik kelimeler, çevremizdeki eşyalardan kelime öğrenmek

Herkese Sıcak Bir Merhaba,

Bu blog; 2001-2007 yılları arasında Şirinyer İzmir'de İngilizce Öğretmenimiz Sayın Tamer OKUMUŞ ve öğrencilerinin katkılarını sağlayacağını düşündüğüm arkadaşlarımız adına; ingilizce öğrenmeye destek için hazırlanmıştır. Bu girişim için Tamer Öğretmenimden söz almasaydım,asla cesaret edemezdim.

Dini açıdan herkes kazandığı paranın zekatını  vermekle mükelleftir. İngilizce öğrenmede de hem öğretmenlerim ve hem de arkadaşlarım bu bloga katkıyı bir manevi zekat olarak değerlendirip, ingilizce öğrenmede kötü şöhrete sahip Türkiyemin güzel insanlarına bir destek olarak düşünebilirler.

Bu konuda kimlerden mi katkı bekliyorum? Zaten bu fikrin oluşmasında belli bir donanımı olan tüm kurs arkadaşlarımdan ve özellikle Şirinyer NATO Kararğahında çalışanlardan destek beklemekteyim. Aklıma ilk gelenlerden:
Erhan ÖZDEMİR, Bülent KEŞ, Doğan Anıl TEKGÜL, Murat ATİKEL, Sadullah ÇALI, Mevlüt KÖSE, Yılmaz KAYNAR, Erhan KARA, Mustafa ENGİN, Elvan MISIR, Zekeriya ÇELTİK ve SİZ (bu yazıyla ilgilendiyseniz; potansiyel destekçimsiniz kabul buyurursanız) sayılabilir. 

Sakın alınganlık yapmayınız; Tamer Bey'den ders alan her bir öğrencinin adını yazmam gerekirdi bu sayfaya. Bu da takdir edersiniz mümkün değil. Kendinizi davet beklemeyen düğün yakını olarak değerlendirip bu çorbaya tuz atmak isterseniz; bu sizin alicenaplığınızdandır, kazançlı çıkacak da bizim insanımızdır.

Hadi bakalım kolay gelsin. Açılışı ben başlatıyorum. Gayret bizden; yardım Allah'tan.. Kalbi selam ve muhabbetlerle efendim.

Tamer Bey başta olmak üzere tüm tanıdık arkadaşlarımıza ve tanışacaklarımıza yürekten selamlar

Ömer CANBULUT

canbuluto@hotmail.com

0 507 648 1983

Kartal/İSTANBUL 20 Eylül 2016

 

 
Toplam blog
: 3
: 320
Kayıt tarihi
: 05.01.11
 
 

1965 ADANA doğumluyum. 1998 yılı İktisat Fakültesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstriyel İlişkiler mez..