Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İngiltere'yi ,Türk kızı temsil edecek...

İngiltere'yi ,Türk kızı temsil edecek...
 

Gurbetçi kızlarımızın başarıları yurt dışında da Türkiye’nin gururu olmaya devam ediyor..İngiltere’de düzenlenen “Teen Oueen yarışmasında finallerde ikinci olan Dilay Seyda’nın hedefi psikoloji ve gazetecilik.. Halen İngiltere de Assets Agency nin Fotomodeli olan Dilay Seyda Türkiye de yapılacak olan Güzellik yarışmalarına İngiltere’yi temsilen katılacağını belirterek hedefinin gazetecilik ve psikoloji eğitimi almak olduğunu söyledi.. Dilay Seyda fotomodellik çalışmaları ile ilgili olarak şunları söyledi: “Benim yarışmanın isimi "Teen Queen UK" http://missteenqueenuk.com/main/ organizatörün isimi 'Lina Perrini'. Yarisma ağustosta Alexsandra Palace'da yapılacak … Bu ay okulum bitiyor adi Highbury Grove …2013 eylül ayında city of Westminster collejine başlıyorum. Psikoloji ve gazetecilik okumak için. Bu yarismayi kazanirsam birincilikle Türkiye’de de düzenlenen güzellik yarışmalarına miss ingiltere olarak katilacagim inşallah. Su an Assets Agency'nin modeliyim web sitelerinde Resimlerim yayınlanıyor. Fotomodellik yapmak istiyorum.. üniversite eğitimim için kendi parami kazanmak istiyorum. 12 yaşımda okulum la dans yarışmasına katıldım ikinci olduk.. gurubumla. Tiyatro ögrenimim boyunca 6 oyunda oynadim.. bu tiyatro oyunlarının 2 tanesi muzikaldi. Yardım kuruluşlarına para toplamak icin tiyatro yaptım. ..Sosyal Aktivite lerin içerisinde olmaktan cok mutu oluyorum…Özellikle yardım kuruluşlarıyla çalışmaktan.memnunum. Türk olmaktan gururluyum. Ancak İngiltere de yaşıyorum ve burada eğitim alıyorum..”

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..