Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '07

 
Kategori
Psikoloji
 

İnsan gibi mi?

İnsan gibi mi?
 

Uyuyorum, uyanıyorum... Hep aynı yerdeyim. Uçsuz, bucaksız bir deniz. Bazen karanlık, bazen dupduru bir su gibi. Kocaman gemiler var. Rahmetli babannemin içinde dolaştığı ve çok ilginçtir Tarkan var... Bana çok uzakta bir pencere kenarında poz vermiş gibi duran...''Üzülme''diyor... Neden, niçin bilemiyorum. Üzgün uyanıyorum.

Bazen derin derin düşünüyorum. Cıvıl cıvıl, içi neşe ve sevgi dolu bir insan nasıl bu kadar kapılarını kapatabilir? Çocukken herkesin çok iyi, kötülerin çok az olduğunu sanırdım. Büyüdükçe herkesin aslında çok kötü, çok az insanın ise iyi olduğunu gördüm.

Hayat tarzı mı, yaşam biçimi mi bilmiyorum, bir insanın gözlerinde anlık bir hesaplama yakaladığım anda bendeki kredisi bitiyor.Dost, arkadaş, sevgili hiç farketmiyor.Kendi doğrularımla ayakta duruyorum ve karşımdaki insanda öyle dursun istiyorum.Yüreğini sarıp sarmalayan, altın yaldızlarla sunan insanlardan nefret ediyorum.Bir süre sonra o altın yaldızlı kaplamalı yürekten pis kokular gelmeye başlıyor ve sanırım artık o pis kokuları duymak istemiyorum.

Oysaki yüreğini her yönüyle açan insanlara bayılıyorum.Herkes çok iyi olamaz.İyiliklerimizde var, kötülüklerimizde...O halde bu yaldızlanma durumu ne anlayabilmiş değilim.Sanırım yalana tahammül edemiyorum.

Bazı yalanlar ruhumu yaralıyor. Olağanüstü görünüpte aslında olağanüstü basit olanlar...''Görme''diyenlere inat gelipte gözüme giren şu basitlikler...yakalanma telaşları...gözlerdeki yansımalar...dildeki dolaşmalar...kıvırmaya çalışmalar...beceremeyip iyice batmalar...

Oysaki ''ben buyum'' dese...telaşsızca olduğu gibi serse kendini yüreğimin önüne...''hoşgeldin arkadaş''deyip en baş köşeye oturtacağım.Bu kadar basit işte insan olmak.İnsan gibi insan olmak.
 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..