Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '18

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

İnsan Nüfusu Artarken Yabani Hayvan Nüfusu Artmamış Görünüyor Dengeyi Aralarında Sağlıyorlar Galiba

İnsan Nüfusu Artarken Yabani Hayvan Nüfusu Artmamış Görünüyor Dengeyi Aralarında Sağlıyorlar Galiba
 

Bildiğim kadarıyla bizden fazla ürüyorlar.

Yani insan ırkı 8 milyara dayanmışsa dağ taş yabani hayvan dolmalıydı.

Bana sanki nüfusları artmıyor hatta azalıyor gibi geliyor.

Niye ki?

Yaşamlarını sürdürme konusundaki imkânları bizden daha mı az?

Aslında şunu da merak ediyorum öyle karınca böcek(hatta balık, fare vs.) falan hariç dünyada hayvanların sayısı mı yoksa insanların sayısı mı daha fazladır.

Gerçekten dünyada hayvan diyebileceğimiz(bu anlamda tavuk bile hayvan değildir) canlıların sayısını merak ediyorum.

Normalde hayvanların sayısının fazla olması lazım ama sanki insanların sayısı fazla gibi, hatta buna evcil hayvanları da saysak bile.

Dünyada 8 milyar hayvan mı var?

Niye yok?

Özellikle vahşi hayvanlar birbirleriyle besleniyorlar, valla biz insanlar da biraz öyle.

Yabani hayvanların yaşam şartları zor, özellikleri de ona göre ama. Üstelik bizim de zor.

Doğanların hepsi yaşamıyor; bizde de…

 Yani nüfusumuzun artması bakımından pek farkımızın olmaması lazım.

Yabani hayvanların sayılarının artmaması bana ilginç geliyor. Biraz aramızda benzerlik de kuruyorum. Biz de onlar kadar ölüyoruz, öldürüyoruz, tehlikeye maruzuz; aslanlar(!) bizi de yiyor…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..