Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '19

 
Kategori
Deneme
 

İnsanlar Hata Yapsalar Bile

Bedel ödemeyecekleri bir düzen.

Söylemi bile yok, oysa olmalı, bilim çağındayız çünkü.

Hata yapan bedelini ödesin demek kolay; mezara koyup arkasından ağlamak da.

Artık her şeyin çaresi var.

“Bilim çağındaysak insanlar da daha az hata yapsınlar” diyeceksiniz biliyorum.

Dünya bilim çağında ama onlar değil maalesef ve onun için zaten bu. Ne yapalım yani insanlığın bilmem kaçta kaçı yaptığı yanlışlar nedeniyle bedel ödeyip helak mi olsunlar. Bilimimizle, aklımızla, çabamızla bunu yapabiliriz.

Merdivenden koşarak inilmeyeceğini biliyor ya da say ki bilmiyor… Öyle bir merdiven teknolojisi geliştireceğiz ki koşsa da düşmeyecek, düşse de bir şey olmayacak. Gece dışarı çıkmak tehlikeli ama çıkacak çünkü sokaklar güvenli olacak. Erken gelip beklemeyecek, geç kalıp kaybetmeyecek…

Bunun gibi hayatın bir sürü konusu…

Vatandaş olarak beklerim şahsen…

Her şeyi ben düşüneceksem devlete ne gerek var?

“Aklı yok mu baksın dikkat etsin…” Eski kafalıların klasik söylemi, yönetime koymayın böyle insanları! İnşaatta su ya da kireç her neyse kuyusunu açık bıraksın, biri düşsün ölsün, önüne baksaymış diyelim öyle mi! Sizi Kerim Korkut yönetmiyor Allah’tan, çoğunuzun canına okurdum valla!

Ben “Allah rahmet eylesin” demem, “Kim yapmış derim!”

Yazılarımda bazen stresli ifadeler kullanıyorum, insanlarımın kabulleri ağır geliyor çünkü!

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..