Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Deneme
 

İnsanlar

İnsanlar
 

İnsanlar


İnsanlar; benim canımı, yüreğimi çok acıtıyorlar baba.

Herkes kendi dünyasında. Kendi çıkarlarını gözeterek, başkalarının duygularını, yaşamını düşünmeden kendilerince olumlu saydıkları bir çok kırıcı davranışta bulunuyor.

Yaşamdan herkesin beklediği farklı da olsa, herkes iyi yaşamak için birbirinin kuyusunu kazıyor, birbirinin üzerine basarak bir yerlere çıkmak istiyor ve birilerini kullanarak ayakta kalmaya çalışıyor.

Baba; çok yoruldum, çok bezdim, çok üzgünüm ve insanların yaptıklarından utanıyorum, değmeyecek şeyler için.

Bu yaptıkları bana çok yanlış geliyor.

Fazladan, havadan gelen , rahat yaşamalarını sağlayacak ve emek sarf etmeden kazandıkları paraları gönül rahatlığıyla harcayabiliyorlar.

İnsan yaşamında rahat ve mutlu olmak ister ama emek vermeden hiçbir şeye kavuşulmuyor.

Benim yüreğim çok kanıyor baba, hem de çok canım acıyor.

Senin doğruların benim içim her zaman en doğru, senin gösterdiğin yollar her zaman engelsiz ve düz .

Senin sevgini her zaman yüreğimde hissettim ve tüm insanları ne kadar bencil olurlarsa olsunlar senin istediğin gibi seveceğim.

Zor bile olsa sevginin sonsuz ve gerçek sevgi olduğunu anlamam ve anlatmam gerekiyor.

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...