Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '17

 
Kategori
Deneme
 

İnsanların İlgi Göstermediği Şeyler Hayatın Çöplüğüdür

İnsanların İlgi Göstermediği Şeyler Hayatın Çöplüğüdür
 

Bu konuda çok ciddi sorun yaşıyoruz. Bize göre değerli fakat insanlar ilgi göstermiyor, ne yapacağız?

Soruyorum size ne yapmalı?

Şaheser dediğiniz bir tiyatro oyununa 3 kişi geliyor, ne yaparsınız!

Benim değerlere değer vermeyen bir yapım var, insanların ilgisini ölçü alıyorum.

Oradan bir arkadaş diyor ki, “Sayın Korkut, gerçekten değerliyse toplumda karşılığını bulur”

Bulmuyor işte…

Toplumumuz bilgi ve kültür açısından ileri düzeyde değil, artı toplumsal özelliklerimiz ve bazı engelleyici hassasiyetlerimiz de var.

Bana göre halkın ilgi göstermediği şey allameyi cihan olsa at gitsin!

Ne yapalım piyasa şaheserlerle(!) doldu taştı.

Altının kıymetini sarraf bilir de insanlar sarraf değil ve bütün bu işler parayla dönüyor; üstelik bazılarında büyük emek var, bir yazarın senelerini vererek yazdığı kitabı satılmıyor diye çöpe atamam.

Peki, napacağız, her taraf dolu; bir de durum ortadayken yazılıyor, yapılıyor, üretiliyor…

Valla arkadaş ben çok radikalim, ilgi yoksa silgi var…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..