- Kategori
- Alışveriş - Moda
Instagram’a “Canlı Oda”
Sosyal Medya Mecraları arasında rekabet gittikçe artıyor. Liderliği elden bırakmak istemeyen Instagram diğer sosyal medya mecralarında yer alan bütün özellikleri bünyesinde toplamaya kararlı gibi görünüyor. Instagram, Clubhouse uygulamasında bulunan 'canlı oda (live room)' konseptini platformuna taşıdığını duyurdu. Platform, canlı yayınlarda konuşmacı sayısı 2 iken bu sayıyı 4'e çıkardı.
Bu özelliğin Instagrama gelmesi ile etkileşim çoğalacağı ve dörtlü grupların ortak canlı yayın yapabileceği anlamına geliyor.
Instagram’a gelen “canlı oda” özelliği en çok içerik üreticilerinin işine yarayacak gibi görünüyor. Şöyle ki içerik üreticileri için “canlı oda”lar yeni bir gelir kapısı oluşturuyor. Bu özellikle sevdikleri içerik üreticisinin yayınına katılan takipçiler onlara destek olmak adına 'rozet' satın alabiliyor ya da 'alışveriş' ve 'canlı bağış toplama' özelliklerinden kolayca faydalanabiliyor. Şu anda yer almıyor ancak kısa bir zaman sonra “canlı oda”lara etkileşim özelliğinin ekleneceği de belirtildi.