Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İnternet kazası

İnternet kazası
 

En güzel yazımı yazmaya kafaya koymuştum. Önceki yazılarımdan yüreğime en çok dokunan denememi çekip çıkardım eski dosyamdan. Tüm telefon görüşmelerimi yapmış, karnelere iki gün kala bütün angaryaları bitirmiştim. Gönül rahatlığıyla ve kendimden emin vaziyette bilgisayar başına geçmiştim. Elimdeki denememden esinlenerek yeni bir tane yaratıyordum, yeni cümleler ekleyerek yeni fikirler üretiyordum. İçimden ''Evet! İşte bu çok güzel!'' nidaları atarken fark ediyordum ki ilk defa içime gerçekten sinerek ve beğenerek yazıyordum.

Bilgisayar başında tam bir saat oturmuşum yapabileceğimin en iyisini çıkarmaya çalışarak. O esnada, yazımı tamamlamama çok az bir süre kala bir telefon gelmişti en sevdiğim dostlarımdan birinden ancak ona dahi ''Çok büyük bir dikkatle yazımı yazıyorum, sonra görüşelim. Olur mu?'' demekten çekinmemiştim.

Heyacanla başlığımı atıp önce yazımı taslak olarak kaydetmeye karar vermiştim. Sonra resimlerinden yazıya yakışır bir tane seçip o ''Kaydet'' butonunu tam tıklarken, birden görüntü şeffaflaşmaya başladı ekran renk değiştirirken benim de gözüm karardı, korktuğum şeymiydi bu yoksa? Allah'ım! Kaydetme işlemi tamamlanmadan pat! İnternet facisı, bağlantı kopmuştu! Ne büyük eziyettir bu insanoğluna? Bari taslak olarak kaydedilmiştir diye içimden dua ediyordum (belki bu duayı seslendirmiş de olabilirim!?). Ertesi gün aynı apartmanda oturup aynı okulda çalıştığım arkadaşıma durumdan bahsettim.Hiç şaşırmadı!O dakikalarda onunda bağlantısı da ''kopmuş''demeyi çok isterdim ancak değil sevgili komşumuz (ortak ağa sahip olduğumuz) fişi bir güzel çekmiş!İnternet kendiliğinden gitmiş olsa

''Takdir-i İlahi'' der geçerdim ancak bu durum komşu takdiri oluyor ki bu da en can sıkıcı noktası. İnternet kazası değil de benim en çok içimi yakan denememin taslak olarak bile kaydedilmemiş olup o cümlelerin aynı ruhu taşıyarak benden bir daha çıkamayacak olması. Bu herkese oluyor mu acaba merak ediyorum, aklınızdan geçen cümleleri yazmaya kalktığınızda geçen süre zihninizden tüm düşüncelerin akıp gitmesine sebep oluyor mu? Bana tam olarak bu oluyor, zihinden çözülen problemler gibi bir kullanımlık hakkım var ve aynı yoldan bir daha gidemiyorum. Su misali beynim yazılanları saklayamıyor.

Bu size de oluyor mu? Yoksa bende mi bir sorun var?

 
Toplam blog
: 14
: 472
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

1983' te Antalya 'da dünyaya gelmişim. Yaklaşık 7 yaşımdan bu yana şarkı sözünden tutun sonunu beğen..