Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
İnternet
 

Internetten gelen iletileri iletenlerden misiniz?

Internetten gelen iletileri iletenlerden misiniz?
 

Antivirüs programı gribe iyi gelir mi?


İnternette Dolaşan Elektronik İletiler ve İletken Olarak Kullanılan İnsanlar

Günümüzde sanal alem ya da internet denilen ortamda sürekli olarak dolaşan bazen felaket tellallığı bazen bilgilendirme ya da bilgi kirliliği yaratan bazen de reklamın kötüsü olmaz denilebilecek tarzda elektronik iletiler var. Bu iletiler o kadar etkili ki gerçekten de hızlı bir şekilde yayılıyor ve duyuluyor. İletilerin hızlı bir şekilde yayılmasının başlıca sebebi içeriğinin son derece inandırıcı ve güncel verilerle dolu olması, bazılarının resimlerle takviye edilerek görsel anlamda da doyurucu olması ve en etkin olanlar da bilgisayarda sunum şeklinde hazırlananlar. İnsanlar bu iletileri ya da dosyaları okudukları zaman hemen günümüz dünyası ve güncel olaylarla bağdaştırmak kolay oluyor ve aile içinde ya da arkadaş toplantılarında bana da o ileti geldi, ben de o sunuyu gördüm gerçekten de yazılanlar ne kadar doğru cümleleri çıkıyor ağızdan ister istemez. Bazen de insanlar kendi kendilerine acaba bu söylenenler ve yazanlar doğru mu diye sormaya ve sorgulamaya başladıklarında ve bazı noktaları gündemle oturttuklarında çözüme ulaştıklarını ve iletinin inandırıcılığının artığını görüyorlar.

Gelen iletiler ve sunumlar, rakamlarla, fotoğraflarla, grafiklerle desteklendiği için gördüklerimiz ve okuduklarımız biz kabul etmek istemesek de beynimizin içine ve görsel hafızamıza işliyor sanki. Etkili bir etkileme aracı bu elektronik iletiler. Bu iletilerden sıkıldıysanız yazılanları okumak keyfinizi yerine getirebilir sanırım.

Teşekkür

>>>Bu zamana kadar bana zincir mektup gönderen tüm dost ve arkadaşlarıma teşekkür ederim.
>>>
>>>- Sayenizde tuvalet temizlemekte kullanıldığını öğrendiğim kolayı içemez oldum.


>>>- AIDS virüsü taşıyan iğneler popoma batacak korkusuyla sinemaya gidemez oldum.


>>>- Deodorantlar kanser yapıyor diye sayenizde artık bir domuz gibi kokuyorum.


>>>- Telefon hattımı kullanıp bana borç takarlar korkusuyla telefona bile cevap veremiyorum.


>>>- Üstüne kesin fare pislemiştir diye hiçbir kutu içeceği içemiyorum.


>>>- Çok beğensem bile ya içkime ilaç koyup beni uyutup organlarımı çalar ve buz dolu küvetin içinde uyanırsam diye bana yaklaşanları tersliyorum.


>>>- Tüm birikimlerimi hastanede yatan ve ölmek üzere olan çocuklara yatırdım. Beş parasız kaldım, açlıktan nefesim kokuyor.


>>>- Mail listesine katılırsam alacağım söylenen para, bilgisayar, cep telefonu ya da gezileri beklemekten evden dışarı çıkamaz oldum.


>>>- Tuz Gölüne Konya’nın katkılarından dolayı yemeklerim tuzsuz tatsız.


>>>- MSN paralı olacak; adam yeşerecek mi sararacak mı beklemekten gına geldi.


>>>- Excel hala ne zaman emekli olurum bildirmedi.


>>>- Bir maili forward etmedim başıma ne belalar gelecek diye korkuyla beklemekten ruh sağlığımı kaybettim.


>>>- Bill Gates'in dağıttığı servetin hayallerini yapmaktan hayal dünyam gelişti.


>>>- Türkiye’nin bor, uranyum, petrol vs yataklarının gelir ve giderlerini baştan sonra ezberledim.


>>>- Maili forward ettikten sonra, Yahoo ya da bilmem ne tarafından ödenen paraları her kurdan ezbere biliyorum.
>>>>>>
>>> ŞİMDİ: Eğer bu maili 60 saniye içinde 1200 kişiye göndermezsen; bilesin ki ishal bir kuş sabah akşam kafana yapacak ve hayatı sana dar edecektir.

>>> :))))))))))

 
Toplam blog
: 537
: 1884
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Gündemi ve olayları yakından takip etmeye çalışıyorum. Sinema, kitaplar, spor, doğa, siyaset, miz..