Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '17

 
Kategori
Deneme
 

İntihar

İntihar
 

İntiharın eşiğindeki dostuma açık mektup :
 
Öncelikle merhaba. Yorgunsun biliyorum. Hayat bu, hepimizi yorar bazen. Devam etmek güçleşir. Tamam dersin, tamam artık benden bu kadar. Buraya kadarmış...
Tam da bu noktadasın değil mi ? Tamam dedin, yeter artık. Pes ettin. 
Etme diyemem. Üstelik bu senin kararın saygı duymak zorundayım. Umarım gitmeden önce okuma fırsatı bulursun. Bir kaç bir sey söylemek istiyorum hepsi bu..
 
Hayat öyle ya da böyle, bir gün bir şekilde hepimizi yoruyor inan. Yani yanlız değilsin aslında. Fiziksel olarak bir arada değiliz evet, ama çektiğimiz acılarda ortağız. Dertlerimiz de farklı olabilir üstelik veyahut acı katsayılarımız birbirinden oldukça farklıdır. Ama gel gör ki mevzu bahis hayat yorgunluğuysa; evet işte orda hep birlikte bir bütünüz. Hayat hepimizden bir şeyler çaldı çünkü. Kimimizin gençliğini, sevdiklerini, enerjisini, vaktini kısacası hayat el koyabildiği her şeyi fütursuzca aldı bizden. İşte bu nokta da ortağız çünkü hepimiz bakakaldık gidenlerin ardından.. 
 
Şimdi başımıza bi büyük koyup anlatmaya başlasam sana tüm hayatımı tee en başından dersin ki seninki de dert mi arkadaş. Dağına göre kar verirmiş derler. Benim derdim de bana büyük vesselam. Kısacası herkes kendi hayatında bir şeylerin mücadelesini vermekte. Kapalı kapılar ardında türlü çeşit yaşamlar sürmekte. Bir araya geldiğimizde maskelerimiz hazır. 
"Mutlu insanlar tablosu " Aman güzel kardeşim sakın ha bunlara aldanıp da benim hayatım bo..a batmış e ben ufaktan yol alayım o zaman demeyesin. Bizler sadece iyi rol yapanlardanız o kadar. Sen sanıyor musun ki bizim hayatımızda her şey tıkırında. Çiçekler, böcekler havalarda uçusuyor. Alakası yok anam babam alakası yok..
Sadece tam da senin geldiğin o noktada küçücük de olsa bir umut ışığı görüp onun peşine takılıp giden insanlarız biz. 
Umut her zaman var diye boşa demiyorlar. Cılız da olsa o ışık bir yerlerde daima yanar, seni bekler. Sadece dikkatli bakmayı bil. Tutun şimdi o umut ışığından. Ucu ucuna mı tutunursun, sımsıkı mı orası sana kalmış artık. 
 
Ama bana sorarsan; devam et dostum. Hepimiz devam ediyoruz inan. Hepimiz türlü çeşit dertle tasayla uğraşmamıza rağmen yaşama tutunuyoruz. 
 
Kalk ayağa hadi ! Yapabilirsin ! 
Hem unutma yanlız değilsin.. Sar yaralarını, yeni yaralara hazırla kendini. 
Kalk dostum ayağa! Devam edelim yaşamaya.. 
 
Toplam blog
: 27
: 250
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Dünyada yaşamaktan yoruldum, marstan atama bekliyorum.. Söyleyebileceklerim bu kadar. Tesekkürler..