Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '21

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

İş büyütmenin 7 yolu

Bir dijital pazarlama ajansının işletmenizi büyütmeye yardımcı olmasının 7 yolu
 
Teknoloji meraklısı ve akıllı telefona bağımlı tüketicilerin yükselişiyle birlikte, daha fazla işletme rekabet gücünü korumak için dijital stratejilere yatırım yapmaya başladı
 
Teknoloji meraklısı ve akıllı telefona bağımlı tüketicilerin yükselişiyle birlikte, daha fazla işletme rekabet gücünü korumak için dijital stratejilere yatırım yapmaya başladı. Neyse ki, endüstri uzmanları dijital pazarlamadaki son güncellemeler ve eğilimler hakkında değerli bilgileri paylaşıyor. Sonuç olarak, strateji uzmanları, hedef demografiklerinin ihtiyaçlarına ve taleplerine doğru bir şekilde yanıt veren kampanyaların nasıl hazırlanacağına dair yararlı ipuçları ve tavsiyeler toplayabilir.
 
Yetkili çevrimiçi kaynaklar önemli pazarlama bilgileri sağlasa da, sınırlı dijital pazarlama deneyimine ve kaynaklarına sahip markaların, deneyimli bir dijital pazarlama ajansının hizmetlerinden yararlanma olasılığı yüksektir, bu da zaman ve kaynakları en üst düzeye çıkarmaya yardımcı olur ve umarım daha yüksek bir yatırım getirisi elde eder.
 
 
 
İşte bir dijital pazarlama ajansının, kampanyalar yoluyla işletmenizi büyütmenize yardımcı olabileceği yedi yol:
 
 
 
1. En son araçlara ve teknolojiye erişim sağlayın
 
Dijital pazarlama, benzersiz teknoloji setleri ve araçlar gerektiren farklı alanları kapsar. Deneyimli bir ajans, sosyal medya stratejileriniz, arama motoru optimizasyonu (SEO), içerik pazarlaması ve tıklama başına ödeme reklamcılığı gibi şeyleri güçlendirmek için ihtiyacınız olan kaynakları sağlamalıdır.
 
Google Analytics ve Hootsuite gibi ücretsiz araçlar ve ücretsiz denemeler, özellikle dar bütçelerle çalışan küçük işletmeler için faydalı olabilir. Bunlar, temel sosyal dinleme, anahtar kelime araştırması, rakip site karşılaştırması ve diğer pazarlama görevlerini etkili bir şekilde gerçekleştirmek için fazlasıyla yeterli.
 
İşletmenizi büyütmek veya daha gelişmiş özellikler kullanmak istiyorsanız, premium araçlara yatırım yapmanız gerekir. Bu uygulamalardan bazıları otomasyon, kolaylaştırılmış kampanya ve hesap yönetimi, akıllı ve eyleme geçirilebilir analitik ve diğer değerli işlevler sunar.
 
Bir dijital pazarlama ortağıyla çalışıyorsanız, birçok ajans, teknik iş ortağı çevrelerinin yardımıyla indirimli fiyatlarla birinci sınıf yazılımlar edinir.
 
 
 
 
 
2. Yeni, yüksek etkili içerik oluşturun
 
Etkili dijital pazarlama uzmanları, işletmenizi etkileyebilecek en son gelişmeler ve haberlerden haberdar olur. Ajanslar ayrıca hedef kitlenizi (yani tüketicilerin tipik olarak sorduğu sorular) incelemeli ve pazarınızın endişelerine hitap eden içerik oluşturmalarına izin vermelidir.
 
 
 
Ajans ortağınız, kullanıcıların mülk sayfalarınızdaki ve sosyal hesaplarınızdaki içeriği nasıl tükettiğinin bir resmini size verebilmelidir. Nasıl yapılır videoları, sayfadaki bloglardan daha fazla ilgi görüyor mu? İndirilebilir içeriğiniz yeterince tıklama alıyor mu? Sosyal medya gönderileriniz yeterince etkileşim sağlıyor mu? Bunlar, daha iyi ve daha çekici içerik oluşturmanıza yardımcı olacak dijital pazarlama uzmanlarından almayı beklemeniz gereken türden bilgilerdir.
 
 
 
Birçok dijital pazarlama ajansı, her platform için içerik pazarlama stratejinizi planlayacaktır: sayfa içi, sayfa dışı, sosyal medya ve PPC reklamları. Marka mesajınızı sürdürürken farklı platform türlerine uygun içerik oluşturmaları gerekir.
 
 
 
3. Çevrimiçi varlığınızı artırın
 
Çevrimiçi varlık, arama motoru sonuç sayfasında 1 numara olmak veya Facebook'ta bir milyon takipçiye sahip olmak anlamına gelmez - elbette bu ölçümler büyük avantajlar sağlar. Güçlü bir dijital varlığa sahip olmak, kullanıcılar sizi çevrimiçi olarak aradığında, sizi bulabileceklerinden emin olduğunuz anlamına gelir.
 
 
 
Temel bilgilerinizi ele alarak başlayın: en iyi uygulamalara ve hedef kitlenizin arama davranışına göre hesaplar ve listeler oluşturun. Bunlar, Google My Business, Facebook, LinkedIn, Instagram ve pazarınızın genellikle takıldığı diğer dijital platformları içerir.
 
 
 
Bazı dijital pazarlama ajansları, çevrimiçi varlığınızı oluşturmaya odaklanan güçlü SEO, sosyal medya ve PPC kampanyaları oluşturmanıza da yardımcı olacaktır. Bu uzmanlar, sosyal topluluklar oluşturarak, doğru anahtar kelimeleri hedefleyerek ve farklı platformlar için arama ve kullanıcı dostu içerik oluşturarak markanızın büyümesine yardımcı olabilir.
 
 
 
 
 
4. Değişen arama motoru algoritmalarına uyum sağlayın
 
SEO, çevrimiçi görünürlüğünüzü artırmak ve daha fazla web sitesi trafiği çekmek için temel tekniklerden biridir. Google, SEO stratejinizi etkileyebilecek algoritma güncellemelerini düzenli olarak yayınlar. Dijital ortağınızın arama motoru algoritmalarını yakından takip ettiğinden emin olun - bu şekilde, stratejinizi hızlı bir şekilde ayarlayabilir ve sayfalarınızın indekslenmesini veya deranked (liste dışı edilmesi) edilmesini önleyebilirler. Örneğin, Google'ın 2016'daki mobil uyumluluk güncellemesi, bir mobil kullanıcı deneyimi için optimize edilmemiş birçok web sitesini etkiledi.
 
 
 
Birçok işletme, SEO çalışmalarını anahtar kelimeler, geri bağlantılar ve içerikle başlatır ve bitirir. Ancak site mimarisi, sayfa hızı ve duyarlı bir web tasarımı da önemli sıralama faktörleridir.
 
 
 
5. Uzun ve kısa vadeli stratejiler geliştirin
 
Bir ajans sahibi olarak deneyimime göre, kampanyalar genellikle altı aydan bir yıla kadar devam eder ve belirli sayıda potansiyel müşteri oluşturmak, X miktarda trafik çekmek veya X sayıda müşteri kazanmak gibi belirli hedefleri hedefler.
 
Bir dijital pazarlama ajansı, aylık veya üç aylık bir değerlendirme yoluyla kısa vadeli planlarınızın daha büyük hedefinize uygun olmasını sağlamalıdır. Kampanyanız, hedeflediğiniz sonuçları sunarken, algoritma güncellemeleri gibi herhangi bir sektör değişikliğine uyum sağlama esnekliğine sahip olacak kadar güçlü olmalıdır.
 
 
 
6. Kampanya analizlerini takip edin ve değerlendirin
 
Her strateji, performansını belirlemek için düzenli olarak ve kampanyanın sonunda yeniden değerlendirilmelidir. Burada önemli olan, sizin ve ortağınızın önceden belirlediği hedeflere göre pazarlama kampanyanızın etkinliğini ölçmektir. Kampanya devam ederken, değerlendirmeler stratejileri buna göre ayarlamak için iyileştirme alanlarına işaret ediyor.
 
Kampanyadan birkaç ay sonra, tekniklerin iş performansınız üzerindeki etkisini ölçmek için başka bir dizi değerlendirme yapılmalıdır. Aldığınız bilgiler ve veriler, bir sonraki kampanya için rehberiniz olarak hizmet etmeli, hedeflemenin daha doğru olmasını, mesajlaşmanın daha güçlü olmasını ve taktiklerin daha akıllı olmasını sağlamalıdır.
 
7. Bütçenizi daha etkili yönetin
 
Dijital pazarlama ajansları, PPC, SEO, içerik ve sosyal medya stratejileriniz için kaynak ayırarak gerçekçi bir bütçe planı oluşturmanıza yardımcı olabilir. İlk araştırma, hangi platformların en iyi ve en kötü performansa sahip olduğunu ortaya çıkaracak ve bu da bütçe tahsisine rehberlik etmelidir. Bu teknik, paranızın genel pazarlama kampanyanızın zayıf yönlerini iyileştirmek ve güçlü yönlerinizi korumak için kullanılmasını sağlar.
 
 
 
Dijital pazarlamayı dış kaynak kullanmanın markanız için çok sayıda büyüme fırsatı yaratacağına yürekten inanıyorum. Sektördeki uzmanlar, işinizi büyütmek, kullanılmayan pazarlara ulaşmak ve yenilikçi, güçlü bir dijital kampanya aracılığıyla anlamlı müşteri ilişkileri oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz araçları, bilgileri ve kaynakları size sağlayabilir.
 
 
 
Toplam blog
: 8
: 38
Kayıt tarihi
: 22.05.21
 
 

The Brand Planet, marka yönetimi, pazarlama ve medya dünyasındaki karar vericiler ve fikir liderl..