Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

İş Gücü Anketiymiş

2 Gün önce zil çaldı, bir arkadaş. Buyurun biz iş gücü anketi yapıyoruz. Türkiye İstatistik kurumundan geliyoruz. Sorular nereden geldiniz çalışıyor musunuz? Bu ne dedik, hane halkı iş gücü anketiymiş. Ben de itirazlarımı sıraladım. Arkadaşıma soruyor çalışıyor musun, oda hayır, çalışmayı düşünüyor musun, hayır. Başka soru yok yahu sorsana bu adam niye çalışmak istemiyor. Dışarı çıkamadığı için her yer erişilebilir olmadığı için ve toplumsal ön yargılar diye bahsedince bu ankete o başlıklar koyulmamış. Ne güzel tüm haneleri geziyorsunuz yahu engellileri de dâhil edin Sağlık Bakanlığı Aile ve Çalışma Bakanlığı da dâhil olsun Türkiye’de kaç engelli var yaş cinsiyet ve eğitim durumları nedir. İzmir’de kaç engelli var. Türkiye’de kaç engelli var. Yuvarlıyoruz yüzde on, böyle politika proje olur mu ihtiyaç analizleri belirlenmeden yapılacak projeler istenen faydayı sağlamayacaktır. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..