Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '21

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

İş Olsa da İşsizlik Olur

Herkese yetecek iş olsa da herkes o işlere yetmez.

Sanılıyor ki işsizliğin nedeni iş olmayışı; işin gerçeği çalışmak isteyenlerin bir kısmı mevcut işlere uygun değil.

Hiçbir yeteneği olmayan kimse dahi çalışabileceğini düşünüyor.

Bilmiyor ki bugün artık böylelerine sadece mezar kazıcılığı kaldı.

Çalışmak zorunda olman çalışabilirsin demek değil, mesleğin olacak. Sayın cumhurbaşkanına katılıyorum; söyledikleri gibi bu işsizlikte bazı işlere eleman bulunamadığı doğrudur ve teknoloji çağında bu durum giderek derinleşeceğe benziyor.

İşsiz, devlete bana iş yarat diyor; ben de diyorum ki sen de bana kendinde bir beceri bir meziyet yarat.

80 milyonluk ülkeyiz. İhtiyacımızın sağlanması için nüfusumuzun yarısının çalışması gerekir. E kaynak da var, kocaman verimli ülke. Ne eksik; planlama ve kişilerin kendilerini geliştirmeleri.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..