Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '19

 
Kategori
Sivil Toplum
 

İsabet Olmuş

İsabet olmuş. Ben şeker ve tansiyon hastasıyım. Yâ da engelliyim de diyebiliriz. Hâkim kültür o kadar zihnimizi işgal etmiş ki biz bile bazen böyle diyebiliyoruz.

Bu engeller vücutta bazı deformasyonlarda bulunuyor. Nörolojiden bazı ilaçlarla destek sağlıyoruz. Önceden bu raporları özel hastaneler de veriyordu. Ama hemen yazıp veriyorlardı. Doğru dürüst muayene etmiyorlardı. Biz de işimiz hızlı yürüsün diye bazen özel hastaneden rapor çıkarıyorduk.

Bugün de özel bir hastaneye gittim. Meğer onların elinden yetki alınarak devlet hastanelerine verilmiş. Hemen Alsancak Nevvar - Salih İşgören Devlet Hastanesine gittim. Engelli önceliğinden raporumu aldım.

Salih ARIKAN, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..