Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '21

 
Kategori
Dilbilim
 

İşaret Dili Kolaylık

Söz, mimik, tavır davranış, hatta hal ve durumla bir şeyler anlatabiliriz.

Ki öyle oluyor ama bu yöntemin değerini pek bilmiyoruz.

Her şeyi konuşarak ve yazarak anlatın da bakın görün nasıl zormuş.

Konuşma engelli insanlarımızı kastetmiyoruz.

Onay ya da cevapları başımızı sallayarak…

“Kalıyor musun?” a kalkıp giderek…

Sıkıştığımızı işaretle belirterek…

Gibi sayısız davranış şekilleri gürültülü dünyada bizi bir sürü gereksiz konuşmadan koruyor.

Tamam da yaşamın bu yönü hiçbir yerde konu edilmiyor.

Sanki işe yaramayan basit önemsiz bir şeymiş gibi.

8 milyar geldim gittim oturdum kalktım, feleğiniz şaşar feleğiniz!

Bırakın detayı kibarlığı falan hayat nasıl kolaysa öyle yaşayın.

Ben anlıyorsam konuşulan dildir diyor ve destekliyorum.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..