Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '21

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İşine Geldiği Gibi Davranma

İyilikçi-doğrucu düzenlere karşı olduğunuz zaman özgür düşünebiliyorsunuz.

İyilikçi-doğrucular işine geldiği gibi davranmayı kafadan reddederler.

İşime gelmiyorsa neye yarar?

“Ama Korkut senin işine gelen bir başkasının işine gelmez icabında”

Oda işine geldiği gibi davransın, altta kalanın canı çıksın!

Hem hep mi böyle oluyor da olsun bana ne! Zaten herkesin istediği bir değil ki niye çatışma olsun. Otobüste bacaklarını uzatma deme az yolcu al ya da otobüsü genişlet, rahat gidelim.

Ben bu işine geldiği gibi davranmayı çok da yanlış görmüyorum, tabii ki işime geldiği gibi davranacağım.

Nerede menfaatimize bir şey var hemen bir ehlak fetvası yolumuzu kesiyorlar!

Mutsuzuz çünkü bu uyduruk toplumsal kurallar yüzünden rahat değiliz, benim ayaklarımı uzatmamdan rahatsız olanın muhtemel ki başka rahatsızlığı var.

Toplum düzenini bozan serbestlik bu düzeni sağlamaya çalışan anlayıştan daha az rahatsızlık veriyor.

İşine geldiği gibi davranıyor suçlamasını yapanlara iade ediyorum, yok senin işine geldiği gibi mi davranacağım!

Dünya geniş ağaların beylerin insanı mutlu edecek düzeni kuramamışlarsa suç benim mi?

Sizin savunduğunuz çağdaş kölelik. Mesela ayağını yorganına göre uzat, ne kadar saçma bir söz; yorganı uzat, iki büklüm mü olayım, bu ilkel anlayışlardan kurtulmak şart.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..