Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

İsrail aklın sınırlarını zorluyor!

İsrail aklın sınırlarını zorluyor!
 

İsrail Akılın Sınırlarını Zorluyor!


“Rotamız Filistin, Yükümüz İnsani Yardım” kampanyası kapsamında Gazze’ye doğru yola çıkan ve önderliğini Türk Mavi Marmara’nın yaptığı gemilere İsrail sabaha karşı operasyon düzenledi.

İsrail ordusu operasyonda en az 10 kişinin öldüğünü belirtti. Ancak televizyon kanalları 16 kişinin yaşamını yitirdiğini söylüyor.

İsrail Sanayi ve Ticaret Bakanı Binyamin Ben Eliezer yaptığı ilk açıklamada pişkin bir şekilde İsrail donanmasının Gazze’ye yardım taşıyan filoya saldırısının ardından, meydana gelen ölümlere üzüldüğünü söyledi !

Binyamin Ben Eliezer, Gazze Gemilerine sert operasyonu haklı çıkartmaya çalışarak, İsrail komandolarına yönelik linç girişiminin olduğunu öne sürdü !

Evet, maalesef aklın sınırlarını zorlayan İsrail, bunu da yaptı!

Açıkçası gemilerin yola çıktığı haberini aldığım andan itibaren düşünüyordum, acaba diyordum, acaba İsrail böyle bir saldırıda bulunabilir mi? Sonra olur mu canım, o kadar da değil diyerek kendimi sakinleştiriyordum.

Ama maalesef korktuğum başıma geldi!

Gözü dönmüş İsrail maalesef bunu da yaptı, yapabildi! Amaçları sadece yardım olan, masum insanları acımasızca katletti!!

Türk Dışişleri Bakanlığı yaptığı açıklamada olayı protesto ederek, şiddetle kınadı ve Uluslararası hukukun ağır bir ihlalini teşkil eden bu müessif olayın ilişkilerimizde telafisi mümkün olmayan sonuçlar doğurabileceğini belirtti.

Sonuç ne olacak şu anda kestirmek zor gibi görünsede, Türkiye – İsrail ilişkilerinin eski haline gelmesinin çok da olası olmadığı bir gerçek.

Umarım İsrail'in teşebbüs ettiği son çılgınlık olur bu.

İsrail sonuçlarına katlanmak üzere, yine kendine yakışanı yaptı diyerek bu yazımı sonlandırmak istiyorum!!

Saldırıda ölenlere Allah’tan rahmet, kederli yakınlarına baş sağlığı dilerim.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..